از کلیه استادان، پژوهشگران، اندیشمندان و دانشجویان علوم شیلاتی دانشگاه­ها و مراکز پژوهشی کشور درخواست می­شود جهت حضور موثر و فعال در رویداد بزرگ علمی و جهانی ویژه ماهیان خاویاری (هشتمین سمپوزیوم بین­المللی ماهیان خاویاری- وین اتریش - سپتامبر 2017) و نیز اثرگذاری مثبت بر روند راهبردی انجمن، به عضویت WSCS بپیوندید.
برای این منظور و در صورت تمایل لطفاً پس از تکمیل و امضاء فرم پیوست، آن را به همراه حق عضویت، حداکثر تا تاریخ 20/12/ 1395برای آقای دکتر رضوان­اله کاظمی به آدرسی ایمیل (rezkazemi2000@yahoo.com) ارسال و یا شماره (09111364778) تماس حاصل نمایید. اعضای انجمن از تخفیف ویژه در هزینه ثبت نام، تردد گروهی، اسکان و تورهای علمی و سیاحتی همایش برخوردار خواهند بود.
همچنین به آگاهی می­رساند در صورت افزایش تعداد اعضای ایرانی انجمن، می­توان شاخه ویژه دریای خزر (World Sturgeon Conservation Society – Caspian Sea Branch) را با مدیریت محققین و دانشمندان ایرانی تاٌسیس کرد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code
پرسش
موافقم 0
مخالفم 0
ناصر اوکتایی   (سه شنبه 4 آذر 1399)
با سلام و عرض خسته نباشید. چنانچه عضویت در انجمن برای علاقمندان و کارشناسان ذیربط امکانپذیر است، خواهشمندم فرم درخواست و شماره حساب برای پرداخت حق عضویت را به متقاضیان اعلام فرمایید. متشکرم