به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، در سال جاری ۱۲۱ عنوان آموزشی در موسسه مطرح شده که 65 مورد آن به مرحله اجرا رسیده است. در مجموع، امسال ۱۳ هزار و ۷۳۴ نفر ساعت از آموزش‌های درون موسسه بهره بردند. دکتر بهمنی، در جلسه مشترک با مسئولان آموزش کارکنان، گفت: با آموزش کارکنان بدون شک، بهره‌وری و کارآیی افزایش یافته و فعالیت‌ها اثربخشی لازم را پیدا خواهند کرد. این در حالی است که متاسفانه بیشتر دستگاه ها به امر آموزش توجه چندانی نداشته و از این امر غفلت می‌کنند.
در ادامه، دکتر بصام، مدیر کل دفتر آموزش کارکنان وزارت جهاد کشاورزی، با اشاره به اینکه در سال گذشته  800 هزار نفر روز آموزش در بدنه وزارت جهاد کشاورزی به ثبت رسیده، گفت: این در حالی است که طبق استانداردهای تعریف شده حداقل آموزش‌ها در ارگان‌ها ۴۲۰ هزار نفر روز بوده است. 
وی افزود: در بخش شیلات حدود ۴۰۰ دوره آموزشی ثبت شده که این دوره ها به هم پیوسته نیستند. بنابراین باید دوره ها را به گونه ای برگزار کرد که ابتدا و انتهای آن مشخص باشد. 
دکتر بصام، عنوان کرد: میزان منابع در دسترس، کیفیت مدرسین، برگزاری آزمون، نیازسنجی درست، تدوین استانداردهای آموزشی و مواردی از این دست، از جمله نکاتی هستند که در کیفیت آموزش کارکنان موثرند. 
گفتنی است در این جلسه، دکتر میرزایی و مهندس منصف از دفتر آموزش کارکنان و مهندس توکل، مدیر امور اداری و پشتیبانی موسسه نیز حضور داشتند.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code