به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، دکتر کاظم خاوازی، امروز با حضور در مجلس و ارائه برنامه های خود برای سکانداری وزارت جهاد کشاورزی، با اخذ 196 رای موافق، به عنوان وزیر این وزارتخانه انتخاب شد.
بر این اساس، دکتر بهمنی، رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، در پیامی رسمی، ضمن تبریک به دکتر خاوازی، برای ایشان و تمامی دست اندرکاران بخش کشاورزی آرزوی موفقیت کرد. در این پیام آمده است:
"آقای دکتر خاوازی
وزیر محترم جهاد کشاورزی
با سلام و احترام
امروزه بر کسی پوشیده نیست که کشاورزی به عنوان ضامن امنیت غذایی و نیروی محرکه بنیادین جوامع است. در حال حاضر که سال ۱۳۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامیده شده است، ضرورت نفوذ بیش از پیش دانش نوین و پژوهش های کاربردی در لایه‌های مختلف بخش کشاورزی احساس می‌شود.
از این رو انتخاب شایسته حضرتعالی که از دانشمندان و متخصصین طراز اول کشور به شمار می‌روید به عنوان سکان‌دار جدید وزارت جهاد کشاورزی، بارقه‌های امید را در کالبد فعالان و بهره‌برداران و محققین بخش کشاورزی کشور دمید.
امید است با استعانت از درگاه باری تعالی و در سایه مدیریت جنابعالی، پژوهش محققان و نیز تلاش‌های خالصانه تولیدکنندگان شاهد رشد و شکوفایی کشور در مسیر خوداتکایی و خودکفایی باشیم.
دکتر محمود بهمنی / رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور"
گفتنی است دکتر کاظم خاوازی به عنوان چهارمین وزیر منتخب وزارت جهاد کشاورزی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، محسوب می شود.

انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code