چهارشنبه سی و یکم اردیبهشت  1399 

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر

پیشنهاد مسئول روابط عمومی پژوهشکده میگوی کشور، مبنی بر پست مشاور مدیرکل برای مسولان روابط عمومی، مورد موافقت استاندار بوشهر قرار گرفت.
اخبار مهم سایت | بازدید: 1077 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده میگوی کشور، ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ با حضور گراوند استاندار بوشهر، معاون سیاسی و دکتر کشمیری رییس دانشگاه علوم پزشکی، به مناسبت هفته روابط عمومی، نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر برگزار شد. در این جلسه استاندار بوشهر با قدردانی از تلاشهای روابط عمومی‌های استان بر موضوع روابط عمومی هوشمند، انسان سالم، جامعه سالم تاکید کرد. استاندار بوشهر گفت: اعتماد سازی، رسالت مهم روابط عمومی ها بوده و شفاف عمل کردن روابط عمومی‌ها در جلب اعتماد مخاطبان بسیار تاثیرگذار است و با بیان اینکه سلامت جامعه در گرو هوشمندانه رفتار کردن روابط عمومی هاست، افزود: نباید از جایگاه و نقش روابط عمومی ها غافل شویم. ایشان تصریح کرد: نگاه برخی مدیران به روابط عمومی تاثیرگذار و حرفه‌ای نیست، لذا اگر روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین سازمان و جامعه هستند باید کارآمدترین افراد در این بخش به کار گرفته شوند. استاندار بر آموزش روابط عمومی‌ها در بخش‌های مختلف تاکید کرده و گفت: ارزیابی رفتار مدیران اجرایی با روابط عمومی دستگاه‌ها انجام شود که آیا مدیران بر این باور هستند که روابط عمومی‌ها در اعتماد سازی جامعه نقش دارند یا خیر؟
در این جلسه دکتر کشمیری رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پس از تبریک و قدردانی از اعتماد جامعه در موضوع شیوع بیماری ویروسی کرونا، به تاثیر تعامل کارکنان و مدیر روابط عمومی برای مدیریت صحیح افکار جمعی و اعتماد سازی  پرداخت. وی تاکید کرد برای ارتقا سواد سلامت جامعه و رشد خلاقیت، باید روابط عمومی از همه جای سازمان مدرن‌تر باشد تا پاسخگوی نیاز جامعه بشود.
در ادامه، محسنی‌زاده روابط عمومی پژوهشکده میگوی کشور به نمایندگی از هیات رییسه شورای هاهنگی استان، در مورد کارکرد و جایگاه روابط عمومی در سرنوشت سازمان‌ها پرداخت و با توجه به قدرت رسانه، بر ضرورت حرفه‌ای شدن روابط عمومی برای انعکاس توانمندی‌ها و اقدامات تاکید کرد. محسنی‌زاده در پایان با اشاره به اثربخشی تعامل مدیران روابط عمومی و حوزه مدیریت در پیشبرد اهداف سازمان‌ها، پست مشاور مدیرکل برای مسولان روابط عمومی را پیشنهاد داد که مورد موافقت استاندار بوشهر قرار گرفت.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code