سه شنبه هفنم مرداد 1399 

تفاهم نامه همکاری های مشترک

تفاهم نامه همکاری های مشترک تحقیقاتی، آموزشی و ترویجی توسط دکتر بهمنی، رئیس موسسه و دکتر مجابی، مدیر عامل شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی امضا گردید.
اخبار مهم سایت | بازدید: 1109 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، به منظور گسترش همکاری فی‌مابین شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی و موسسه تحقیقاتی علوم شیلاتی کشور و ضرورت توسعه همه جانبه و هم‌افزایی توان و امکانات و بهره مندی از ظرفیت در اختیار طرفین، تفاهم نامه همکاری در محل شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی به امضای دکتر مجابی مدیرعامل شرکت و دکتر بهمنی رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور رسید.
در این تفاهم‌نامه بر همکاری‌های پژوهشی و ترویجی و بهره‌مندی از امکانات و ظرفیت‌های موجود طرفین در زمینه‌های کاری مشترک و برگزاری کارگاه های آموزشی و حرفه‌ای مشترک تاکید شد. همچنین با تشکیل کمیته همکاری متشکل از نمایندگان معرفی شده بین شرکت و موسسه، به مدت دو سال طرفین متعهد شدند که برنامه کاری قبل از شروع هر سال با اولویت نیازهای موضوع تفاهم‌نامه، به مدیرعامل شرکت و رئیس موسسه جهت تصویب و ابلاغ، ارائه شود.
همکاری پژوهشی در قالب اجرای طرح‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی مشترک مصوب طرفین، مشارکت فعال طرفین در جلب سرمایه گذار به منظور بازفعالیت و ارتقای بهره‌وری در مرکز ملی فرآوری آبزیان بندرانزلی،  بهره‌مند شدن از امکانات و ظرفیت‌های طرفین در زمینه‌های مختلف کاری مشترک، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های علمی مشترک و تبادل اطلاعات علمی، تحقیقاتی و ترویجی و سایر موضوعات مورد توافق طرفین از مهمترین اهداف این تفاهمنامه است.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code