یک شنبه دوازدهم مرداد 1399 

بازدید کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان از پروژه های جاری ایستگاه تحقیقاتی نرمتنان بندر لنگه

کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان از پروژه های در دست اجرا و پایان یافته در ایستگاه تحقیقاتی نرمتنان بندر لنگه بازدید به عمل آورد.
اخبار مهم سایت | بازدید: 1091 مرتبه | 0 نظر
به گزارش اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان، کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان از پروژه های در دست اجرا و پایان یافته در ایستگاه تحقیقاتی نرمتنان بندر لنگه بازدید به عمل آورد. در این بازدید که با همراهی دکتر بهزادی معاون پشتیبانی، مالی و اداری پژوهشکده صورت پذیرفت، ابتدا مهندس رامشی رئیس ایستگاه،  توضیحات مفصلی در رابطه با پروژه های انجام شده و در دست اجرا ارائه نمود و به سئوالات مهندس سالاری، کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان پاسخ داد.
رامشی بیان نمود: از وظایف این ایستگاه کمک به حفظ نسل صدف های مروارید ساز و خوراکی است که سه پروژه شامل تکثیر، پرورش و بازسازی ذخایر صدف های مروارید ساز لب سیاه، بازسازی ذخایر صدف های مروارید ساز محار در جزایر غرب هرمزگان و جمع آوری و پرورش انبوه صدف خوراکی (با حمایت مالی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان) انجام شده است. پروژه اخیر با هدف اصلی ایجاد اشتغال ساحل نشینان طراحی شده و اطلاعات فنی حاصله دارای قابلیت ترویجی و یا بهره برداری توسط بخش خصوصی را دارد.
قابل ذکر است در راستای نیاز به قطع وابستگی به تامین بچه ماهی از خارج از کشور و پرورش گونه های بومی،  پروژه مولدسازی ماهی سوکلا در این ایستگاه نیز با حمایت مالی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان در حال انجام است و در این بازدید فعالیت های صورت پذیرفته مورد بازدید قرار گرفت.
در پایان مهندس سالاری نیز با قدردانی از کارهای انجام شده در ایستگاه، ابراز خرسندی نمود که اعتبارات هزینه شده در راستای رفع نیازهای کشور و ایجاد اشتغال در استان است.  
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code