چهارشنبه پانزدهم مرداد 1399 

راه اندازی آزمایشگاه سایت پرورش میگو گواتر مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور چابهار با همکاری اداره کل شیلات

راه اندازی آزمایشگاه سایت پرورش میگو شهید صنعتی گواتر با حضور ریاست مرکز تحقیقات شیلات چابهار و معاون آبزی پروری اداره کل شیلات جهت کمک به پایش فعالیت پرورش میگو صورت گرفت.
اخبار مهم سایت | بازدید: 1111 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور چابهار، در جلسه ای با حضور دکتر نصیری معاون آبزی پروری اداره کل شیلات استان و دکتر طاهری مسئول بهداشتی مجتمع پرورش میگوی شهید صنعتی گواتر، ضمن شروع بکار فعالیت آزمایشگاه مرکز گواتر، در خصوص انجام آزمایشات فوری در سایت به منظور اطمینان خاطر پرورش دهندگان و برنامه های مشترک آتی در سایت بحث و تبادل نظر گردید. همچنین مقرر شد فعالیت ها در سایت با هماهنگی مشترک اداره کل شیلات و مرکز تحقیقات و اداره دامپزشکی صورت گیرد و بازدید کارگروه فنی پس از برداشت میگو از مزارع نیز ادامه داشته باشد تا برنامه های آماده سازی پس از برداشت به صورت اصولی انجام گیرد.
با اعلام نیاز مدیر فنی سایت در خصوص اندازه گیری متابی سولفیت سدیم در محصول نهایی میگو که در بحث صادرات بسیار مهم و الزامی است و نیاز به اعتبار هنگفت جهت تهیه دستگاه سنجش آن، مقرر شد با همکاری دو جانبه کارخانه های عمل آوری و این مرکز تحقیقات میزان متابی سولفیت سدیم در میگوها به روش تیتراسیون به دست آورده شود تا ضمن صرفه جوئی در هزینه ها از مشکلات بعدی در بحث صادرات میگو پیشگیری شود .
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code