سه شنبه هشتم مهر 1399 

برگزاری دوره های ترویجی کاربرد پروبیوتیک بومی

دوره های ترویجی "کاربردپروبیوتیک بومی در مزارع پرورش میگو" و "کاربرد پروبیوتیک بومی در سود آوری اقتصادی مزارع پرورش میگو " به صورت مجازی برگزار گردید.
اخبار مهم سایت | بازدید: 887 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، دوره های مجازی با عناوین "کاربردپروبیوتیک بومی در مزارع پرورش میگو"  و "کاربرد پروبیوتیک بومی در سود آوری اقتصادی مزارع پرورش میگو " در روز دوشنبه مورخ 07/07/1399 ساعت 9 تا 13 از طریق سامانه وبینار برگزار گردید.
در دوره "کاربردپروبیوتیک بومی در مزارع پرورش میگو" که توسط سرکار خانم دکتر مریم میربخش عضو هیات علمی موسسه برگزار گردید، مواردی همچون آشنایی بهره برداران با ویژگی های یک پروبیوتیک مناسب و نقش آن در ارتقای مدیریت بهداشتی و تغذیه ای مزارع پرورش میگو، افزایش میزان تولید در واحد سطح، ارتقای دانش پرورش دهنده و ترویج استفاده از پروبیوتیک بومی در مزارع پرورش میگو را در قالب 80 اسلاید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در دوره "کاربرد پروبیوتیک بومی در سود آوری اقتصادی مزارع پرورش میگو "  که توسط دکتر بابک قائدنیا، عضو هیات علمی موسسه برگزار گردید، مواردی همچون ، آشنایی بهره برداران با روش استفاده از پروبیوتیک در مزارع میگو و نقش آن در سودآوری اقتصادی برای پرورش دهندگان و ترویج استقاده از پروبیوتیک بومی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
این دوره ها با حضور مجازی حدود 120 نفر از کارشناسان، محققین و مزرعه داران در حوزه پرورش میگو برگزار و مورد استقبال قرار گرفت.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code