سه شنبه ششم آبان 1399 

تشکیل جلسه پژوهشگاه های وابسته به دستگاه های اجرایی

جلسه با حضور 7 پژوهشگاه وابسته به دستگاه های اجرایی از جمله موسسه تحقیقات علوم شیلاتی در تاریخ 6 آبان ماه 1399 در پژوهشگاه صنعت نفت با ریاست دکتر توفیقی رئیس پژوهشگاه صنعت نفت تشکیل گردید.
اخبار مهم سایت | بازدید: 1021 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، در این جلسه، پژوهشگاه استاندارد به ارائه فعالیت ها و آینده پژوهی پرداخت. در ادامه، معاون پژوهش و فناوری موسسه، به همکاری در زمینه به روز کردن استانداردهای غذای آبزیان, آزمایشگاه ها و روش های آنالیز ها و ...با همکاری طرفین اشاره کرد که این موضوع مورد توجه قرار گرفت.
همچنین اساسنامه پیشنهادی مجمع پژوهشگاه های وابسته به دستگاه های اجرایی، مورد بررسی قرار گرفت که مهمترین اهداف پنجگانه این مجمع، تنظیم و تقویت روابط علمی و پژوهشی بین پژوهشگاه های عضو, مراکز و نهادهای همگن است.
درادامه شرایط عضویت سایر مراکز پژوهشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در پایان مجمع به بررسی وجوه همکاری های مشترک بین پژوهشگاه ها پرداختند که موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، زمینه های همکاری از جمله گردشگری شیلاتی, استاندارد سازی فرآیندها و عملکردهای تحقیقات شیلات، تولید نیرو از سوخت های سبز، هوشمند سازی مراکز تکثیر و پرورش آبزیان، تدوین متون درسی شیلاتی در آموزش و پرورش و تولید تحقیقاتی کیت تشخیص سریع بیماری ها و واکسن های نوترکیب با  پژوهشگاه های مرتبط را ارائه داد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code