به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، پنل تخصصی اول، از ساعت 9 صبح الی 11:10 با موضوع  نرمتنان و خارپوستان در آبزی پروری با مدیریت دکتر فریبرز احتشامی (از محققین و اعضای هیات علمی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور) برگزار شد و 5 سخنران با موضوعاتی از قبیل تجارت آبزی پروری خیار دریایی در خاورمیانه و جنوب شرقی آسیا،  تأثیر جزر و مد بر رشد و زنده ماندن ساکوستریا کوکولاتا، بررسی پتانسیل های پرورش صدف در مالزی و... از کشورهای ایران، استرالیا و مالزی به ارائه سخنرانی پرداختند.
پنل تخصصی دوم از ساعت 13 الی 15:10 با موضوع آبزیان و سلامت انسان و با مدیریت دکتر یزدان مرادی از محققین و اعضای هیات علمی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور با حضور 5 سخنران از کشورهای ایران، ترکیه، ایتالیا و شیلی با موضوعاتی از قبیل موارد استفاده از هوش مصنوعی در مهندسی شیلات و آبزی پروری، حذف فلزات سنگین از پساب های پرورش میگو در استان بوشهر با استفاده از فناوری پلاسمای سرد و... برگزار شد. 
پنل تخصصی سوم نیز از ساعت 15:30 الی 17:40 با موضوع ژنتیک و اصلاح نژاد آبزیان با مدیریت دکتر الهام جرفی و دکتر مهدی گلشن از  محققین و اعضای هیات علمی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور با حضور 5 سخنران از کشورهای ایران و مالزی و با ارائه موضوعاتی از قبیل بررسی ژن مربوط به رشد، وزن و طول بدن در جمعیت ماهیان قزل آلای رنگین کمان در مزارع پرورشی، تنوع ژنتیکی شانه دار دریای خزر بر اساس توالی یابی ژن میتوکندریایی و... برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است مقالات پوستری از ساعت 12 الی 13 به نمایش گذاشته شد.   
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code