به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، پنل تخصصی اول، از ساعت 9 صبح الی 12:30 با موضوع تکثیر و پرورش سخت پوستان با مدیریت دکتر سید رضا سید مرتضایی (از محققین و اعضای هیات علمی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور) برگزار شد و 9 سخنران از کشورهای ایران، مالزی و هند با موضوعاتی از قبیل روش های پرورش میگو با تغذیه اتوماتیک، بررسی مشخصات بیولوژیکی میگوی آب شیرین در تالاب آلاگل، معرفی شاه میگوی اسلیپر به صنعت آبزی پروری و... به ارائه سخنرانی پرداختند.
پنل تخصصی دوم از ساعت 13 الی 14:30با موضوع تکثیر و پرورش جلبک و گیاهان آبزی و کاربردهای صنعتی آن با مدیریت دکتر هادی غفاری (از محققین و اعضای هیات علمی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور) با حضور 3 سخنران و با ارائه موضوعاتی از قبیل بررسی ساختار جمعیت فیتوپلانکتون های دریاچه ارومیه، استخراج و برآورد هزینه تولید آلژینات سدیم از جلبک دریایی قهوه ای سارگاسوم خلیج چابهار در استان سیستان و بلوچستان و.. برگزار شد.  
پنل تخصصی سوم نیز از ساعت 14:30 الی 18:50 با موضوع فرآوری محصولات شیلاتی با مدیریت دکتر یزدان مرادی (از محققین و اعضای هیات علمی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور) با حضور 10 سخنران از کشورهای ایران و ترکیه و با ارائه موضوعاتی از قبیل افزایش ماندگاری سوسیس ماهی با افزودن عصاره فلفل دلمه ای سبز، جایگزینی انواع پودر ماهی در رژیم غذایی ماهیان و بررسی تاثیرات آنها و... برگزار خواهد شد.  
لازم به ذکر است مقالات پوستری از ساعت 12 الی 13 به نمایش گذاشته شد.   
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code