به گزارش روابط عمومی مرکز ملی تحقیقات فرآوری آبزیان، روز سه شنبه مورخ 23 دی 1399، دکتر عبودی مسئول پروژه توسعه فرآوری آبزیان شرکت ملوس جان شیراز وابسته به شرکت تعاونی تولیدی 21 بیضاء، از تولیدکنندگان بزرگ خوراک دام، طیور و آبزیان در کشور، با هدف مشارکت با مرکز ملی تحقیقات فرآوری آبزیان برای تکمیل زنجیره ارزش محصولات شیلاتی، از این مرکز بازدید کرد.
در نشست معارفه، دکتر عبودی و مشاورین فنی، بازاریابی و تجارت پروژه شرکت ملوس جان شیراز، ضمن برشماری پتانسیل های تولیدی شرکت در زمینه ماهیان خاویاری و امکان دسترسی به تولیدات سایر آبزیان پرورشی سردآبی و گرمابی، اهداف و برنامه های شرکت را نیز در زمینه تنوع بخشی محصولات و تکمیل زنجیره ارزش، با رویکرد صادرات بیان نمود. وی، همچنین تاکید کرد که برخورداری از رضایتمندی مشتریان، تنوع سبد محصولات، کیفیت بهینه محصول، استفاده از فناوری های نوین، حفظ قوانین محیط زیست، رعایت اصول ایمنی و بهداشت در سرلوحه تولید آنها قرار دارد. در ادامه دکتر سید حسن جلیلی، رئیس مرکز ملی، ضمن خوش آمدگویی و استقبال از مشارکت فعالانه با شرکت، مهمترین پتانسیل های موجود در مرکز از حیث توانمندی های علمی و کارشناسی مبتنی بر تجارب و انجام پروژه های تحقیقاتی و ترویجی متعدد، ماشین آلات و تجهیزات موجود در سالن تولید و امکانات آزمایشگاهی را عنوان کرد. وی، ادامه داد: خط مشی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، حمایت از تولیدکنندگان با ارائه مستقیم نتایج و دستاوردهای تحقیقاتی به بهره برداران و ذینفعان است. پس از آن نیز به برخی ضوابط مشارکت با بخش خصوصی برای حضور در فعالیت های مشترک تولیدی- تحقیقاتی اشاره نمود. ضمن بازدید از خط تولید تحقیقاتی فرآورده های شیلاتی، تاسیسات برودتی و حرارتی و آزمایشگاه های تخصصی مرکز نیز توضیحات تفصیلی در زمینه عملکرد، ظرفیت و شرایط ماشین آلات، فرآورده های تولیدی و فعالیت آزمایشگاه ها توسط رئیس مرکز و کارشناسان ذیربط ارائه گردید.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code
پرسش
موافقم 0
مخالفم 0
انوشه کوچکیان صبور   (دوشنبه 11 اسفند 1399)
در رابطه باراه اندازی خط تولید این کارخانه که به عنوان یک پایلوت اموزشی از طرف سازمان ملل تاسیس شد و سپس به عنوان یک مجتمع تولید و بهربرداری از ان استفاده گردید که طبعا ظرفیت سازی نیاز دارد بنده امادگی همکاری با طرف قرداد با این مرکز را دارم ممنون