به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، به منظور کاهش فعالیت های بروکراسی و در راستای چابک سازی فعالیت های ارتباطی موسسه در بخش امور اداری و مالی، کارگاه آموزشی تدارک الکترونیکی دولت توسط آقای خرم، نماینده این سامانه، در سالن جلسات موسسه برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، دکتر بهمنی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کلیه همکاران امور مالی ستاد، مراکز و پژوهشکده ها، گفت: تمرکز مجموعه های تابعه موسسه برای جذب درآمدهای تخصصی به ویژه برای سال آینده، یکی از مسائل مهمی است که همکاران می توانند با ارتباطات بیشتر با بخش های خصوصی و تعریف پروژه های مشترک، به این مهم دست یابند.
رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، پیروی از ضوابط و مقررات در چارچوب قوانین و آیین نامه مالی و معاملاتی موسسه را ضروری دانست و افزود: امید می رود با برگزاری این کارگاه گامی موثر در راستای بهبود روند خرید و فروش کالا برداشته شده و شفافیت بیش از پیش چنین معاملاتی، صورت گیرد.
بنا بر این گزارش، با پیاده‌سازی تدارکات الکترونیکی، هر دو سمت درگیر در معاملات، سود بالاتری را کسب كرده و فعالیت‌هاي مرتبط با سازمان‌ها و دولت، كارآ و مؤثرتر انجام خواهد شد.
مدیریت متمرکز قراردادها، بهبود مدیریت اطلاعات، ارتباطات و دانش و در نتیجه بهبود عملیات تجاری، فراهم سازی امکان تهیه گزارشات مدیریتی و نظارتی، انطباق دقیق آیین نامه معاملات، دسترسی بهتر طرفین به اطلاعات و توسعه کاربرد امضای دیجیتال در کشور، از مهمترین مزایای سیستم‏ های تدارکات الکترونیکی است.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code