به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، مراسم تجلیل ازهمکاران گرانقدر رزمنده و ایثارگر و خانواده معظم شـهدای ستاد موسسه، پژوهشـکده ها و مراکز تحقیقاتی تابعه،  روز دوشنبه 19 مهرماه  سال 1400  ساعت 13:30 الی 14:30 در سالن جلسات موسسه برگزار شد.
در ابتدای جلسه، دکتر بهمنی، رئیس موسسه ، ضمن خوشامدگویی به حاضرین در جلسه و همکاران محترم مراکز و پژوهشکده ها که به صورت وبیناری حضور داشتند یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و رزمندگان را در هشت سال دفاع مقدس گرامی داشتند .
خانم دکتر دوستدار، مدیر روابط عمومی موسسه، نیز در ادامه با تاکید بر اینکه موسسه در صد و سومین سال قدمت خود در حال حاضر، دارای حدود 103 همکار رزمنده، ایثارگر، جانباز و خانواده معظم شهدا در حوزه های مختلف از معاون، مشاور، روسای مراکز، روسای بخش های تخصصی، محققین، کارشناسان، اعضای هیات علمی و همکاران اموراداری و پشتیبانی است گفت: امیدواریم منش، اخلاق و عملکرد این عزیزان الگوی همه ما در زندگی باشد و در ترویج این الگو کوشا باشیم.
در ادامه دکترسید امین الله  تقوی و مهندس علیرضا رضوانی به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداختند و جلسه با پخش چند کلیپ از سخنان رهبر معظم انقلاب و تصاویری از هشت سال دفاع مقدس ادامه یافت.
در پایان، لوح تقدیر به همکاران محترم رزمنده و ایثارگر حاضر در جلسه اهدا شد ومقرر شد لوح تقدیر همکاران مراکز و پژوهشکده های تابعه نیز برایشان ارسال گردد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code