به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، دکتر بهمنی رئیس موسسه، در این مراسم با اشاره به شیوع بیماری کرونا، گفت: از آنجا که امکان ادای احترام به خانواده ایشان به صورت حضوری نبود، مراسم را به صورت وبیناری برگزار کردیم تا یاد آن مرحوم را گرامی بداریم.
وی، افزود: مرحوم مهندس باقرزاده، طی 29 سال همکاری صادقانه، خدمات ارزنده ای در حوضه دریای خزر و نیز ارزیابی ذخایر این منطقه به جا گذاشتند و فقدان وی، ضایعه بزرگی برای جامعه تحقیقاتی خواهد بود.
دکتر بهمنی، ضمن اشاره به همکارانی که در سال جاری از دنیا رفتند، عنوان کرد: ما راضی به رضای پروردگار و تسلیم مشیت الهی هستیم. قطعا تمامی همکاران، خاطرات خوبی از درگذشتگان، در قلب هایشان نقش بسته است و یادشان را تا همیشه زنده نگه خواهند داشت.
در ادامه، فرزند مرحوم مهندس باقرزاده، بیاناتی را عنوان داشت و از همراهی و مساعدت دکتر بهمنی و دکتر نصراله زاده، قدردانی کرد. همچنین حاج آقا اسفندیار، به ایراد سخنرانی پرداخت.
گفتنی است پیش از این، دکتر بازرگان، رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و دکتر بهمنی رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، در پیامی جداگانه، درگذشت مهندس باقرزاده را به جامعه تحقیقاتی به ویژه محققان علوم شیلاتی و خانواده آن عزیز از دست رفته، تسلیت گفتند.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code