جمعه هفنم آبان 1400 

بازدید دکتر خون میرزایی و سفیر کنیا از غرفه موسسه در پنجمین نمایشگاه شیلات و آبزیان

رئیس سازمان شیلات ایران و سفیر کنیا از غرفه موسسه در پنجمین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهی گیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته، بازدید کردند.
اخبار مهم سایت | بازدید: 1062 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، پنجمین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهی گیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته در حالی برگزار شد که موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور با حضور پررنگ خود پذیرای بازدید کنندگان است.
در نخستین روز افتتاح این نمایشگاه که در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود، دکتر خون میرزایی، معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران، به همراه سفیر کنیا از غرفه موسسه بازدید کردند و از نزدیک در جریان دستاوردها و نتایج پژوهش های محققان این عرصه قرار گرفتند.
این نمایشگاه در فضایی تحت پوشش 5200 مترمربع در محوطه سالن های 41A و 41B و فضای باز اطراف آن با همکاری و همیاری و حضور موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، سازمان شیلات ایران و کلیه انجمن ها و اتحادیه های وابسته با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای متخصصان خواهد بود. لازم به ذکر است که بیش از 70 شرکت در نمایشگاه مذکور حضور دارند.
پیش از این مهندس متین معین مدیر اجرایی (ifex2021) گفته بود: نمایشگاه با رویکرد مانع زدایی، پشتیبانی تولید و ایجاد بستر صادرات و با اهدافی چون تبادل افکار بدیع و توسعه همکاری های اقتصادی و فنی، بازاریابی و شناخت امکانات تجاری و تولیدی در عرصه داخلی و بین المللی و ایجاد بستر صادرات محصولات شیلاتی، ارائه پیشرفت های داخلی و خارجی در عرصه صنعت شیلات، تقویت و بهبود سیستم توزیع و تسهیل ارتباطات تجاری و فنی، ارتقاء دانش فنی در تولید، عمل آوری و بازاریابی، ایجاد زمینه اشتغال بیشتر در صنعت شیلات کشور و معرفی پتانسیل های جدید، فرهنگ سازی و ترویج الگوهای بهینه مصرف غذاهای دریایی و ایجاد بستر سازی نوین در تولید، بازاریابی و فروش محصولات شیلاتی پس از کرونا برگزار می شود.
پنجمین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهی گیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته از جمعه 7 آبان آغاز و تا 10 آبان 1400 ادامه دارد. علاقه مندان می توانند برای بازدید از غرفه موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، به سالن 41A غرفه 08 مراجعه کنند.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code