شنبه بیست و دوم آبان 1400 

سخنرانی دکتر بهمنی به نمایندگی از موسسات تحقیقاتی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان

دکتر بهمنی، به نمایندگی از روسای موسسات تحقیقاتی زیرمجموعه سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، در مراسم تودیع و معارفه رئیس این سازمان، سخنرانی کرد.
اخبار مهم سایت | بازدید: 942 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، دکتر بهمنی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، به نمایندگی از روسای دیگر موسسات، گفت: جاری سازی سیاست تحقیق برای توسعه در راستای رفع مشکلات بخش کشاورزی، طی سال های اخیر در دستور کار سازمان قرار گرفت.
رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، افزود: به همین منظور، برای گذار از پروژه محوری به سوی برنامه محوری، اقدامات قابل توجهی صورت پذیرفت تا حل مشکلات سازمان، روندی پرشتاب تر به خود بگیرد.
دکتر بهمنی، ادامه داد: احیای کمیسیون تحقیقات، برنامه ریزی و ثبت و راه اندازی طرح های کلان با مشارکت دانشگاه ها و بخش خصوصی، تولیدکنندگان و بهره برداران، از دیگر سیاست هایی بود که طی مدیریت دکتر بازرگان، در فرهنگ سازمان، پایه گذاری شد.
این مقام مسئول، ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر بازرگان، عنوان کرد: انتخاب دکتر خیام نکویی، توسط وزیر جهاد کشاورزی، جای بسی قدردانی دارد؛ چراکه وی از بدنه سازمان تحقیقات بوده و سابقه 20 سال خدمت در این عرصه را در پرونده کاری خود به ثبت رسانده است.
دکتر بهمنی، با اعلام همکاری و همیاری تمامی موسسات با رئیس جدید سازمان برای دستیابی به سیاست های تعیین شده، گفت: سازمان تحقیقات، یک مجموعه فنی است که هر کدام از موسسات آن، دارای پیشینه قوی با برند بین المللی هستند.
وی در پایان تاکید کرد: معتقدیم هرچقدر ارتباط سازمان و موسسات زیرمجموعه آن، با بخش های اجرایی و معاونت های وزارتخانه نزدیک تر باشد، ایجاد هم افزایی و ارتقای خردجمعی برای بالا رفتن کیفیت بروندادهای علمی و تحقیقاتی بیشتر می شود.
گفتنی است، دکتر ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی، طی مراسمی از زحمات دکتر کامبیز بازرگان، قدردانی و دکتر خیام نکویی را به عنوان رئیس جدید سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، معرفی کرد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code