به گزارش روابط عمومی انستیتو تحقیقات بین المللی ماهیان خاویاری، در حاشیه سفر استانی هیات دولت به استان گیلان، دکتر ساداتی نژاد در مراسم نمادین رهاسازی بچه ماهیان خاویاری در پلرود  کلاچای حضور پیدا کرد.
در این مراسم که با حضور وزیر جهاد کشاورزی، معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران و جمعی از مدیران استانی و ملی انجام شد، دکتر شناور ماسوله رئیس انستیتو تحقیقات بین المللی ماهیان خاویاری، ضمن تشریح آخرین دستاوردها و فعالیت های پژوهشی انستیتو در حوزه بازسازی ذخایر و آبزی پروری ماهیان خاویاری، تلاش های محققین و بخش های اجرایی در راستای احیای ذخایر ارزشمند تاس ماهیان دریای خزر و توسعه صنعت رو به رشد آبزی پروری ماهیان خاویاری را بسیار مؤثر عنوان کرد.
دکتر کرمی راد مدیر کل دفتر حفاظت و بازسازی ذخایر ژنتیکی آبزیان سازمان شیلات ایران، نیز با اشاره به نقش حاکمیتی دولت در احیای ذخایر ماهیان خاویاری، اقدامات اثر بخش ملی را در این حوزه در عرصه های بین المللی بسیار موثر دانست.
در ادامه دکتر شناور به همراه دکتر محسنی معاون پژوهش و فناوری انستیتو، در جلسه شورای اداری شهرستان رودسر که با حضور دکتر ساداتی نژاد برگزار شد، شرکت نمودند. در این جلسه وزیر جهاد کشاورزی ضمن تشریح اعتبارات تخصیص یافته جهت ارتقای زیرساخت های کشاورزی در استان گیلان، از توجه ویژه دولت به این حوزه خبر داد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code