دوشنبه بیست و پنجم بهمن 1400 

ارائه دستاوردهای مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور در نخستین نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی‌های جهادی کشور

نخستین نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی‌های جهادی کشور امروز در محل مصلای امام خمینی (ره) با حضور دکتر محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور افتتاح شد.
اخبار مهم سایت | بازدید: 786 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات شیلاتی کشور به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،  نخستین نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی‌های مدیریت جهادی کشور با حضور برخی از دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی و همچنین ده‌ها بنگاه اقتصادی بخش خصوصی در شش بخش اصلی و ۳۸ شاخه کالایی و خدماتی برگزار شد.
در این نمایشگاه همه گروه‌های کالایی و خدماتی از مخابرات، فناوری اطلاعات، صنایع غذایی، کشاورزی، دام و طیور، شیلات ،صنایع نساجی و تجهیزات پزشکی، معدن و صنایع آب، برق و صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، حمل و نقل گمرک، بانک، بیمه، بورس، گردشگری و صنایع نظامی و دفاعی حضور دارند.
مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور نیز با حضور فعال در نمایشگاه مزبور، به ارائه دستاوردهایی که در سال های اخیر در مورد خیار دریایی، لابستر، میگو ، جلبک و سایر فعالیت هایی که در منطقه داشته،  پرداخته است.
لازم به ذکر است، یکی از مهمترین اهداف این نمایشگاه ، ارائه توانمندی‌های داخلی کشور و همچنین تعامل و هم افزایی بین بخش‌های مختلف تولیدی کشور است.
گفتنی است، این نمایشگاه تا روز سه شنبه ۲۶ بهمن ماه در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برپاست.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code