به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، به مناسبت نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 1400 و آغاز سال جدید، دکتر محمود بهمنی و معاونین، نشست صمیمانه ای را با همکاران ستاد موسسه، مراکز و پژوهشکده های تابعه برگزار کردند تا از نزدیک، با مسائل و مشکلات آنها آشنا شده و پیشنهادات و انتقادات همکاران را بشنوند.
در این جلسه که به صورت وبیناری و همزمان در تمام مراکز و پژوهشکده های تابعه برگزار شد، مباحثی مانند امکان تحقیق برای تمام همکاران، مشکلات ناشی از بازنشستگی و خروج نیروها از مراکز، استفاده از فرصت های مطالعاتی، پرداخت به موقع حق ماموریت ها، نحوه اجرای معماری جدید موسسه، تعیین وضعیت نیروهای شرکتی، اخذ پروژه برای کارشناسان ارشدی که محقق نیستند، ترمیم تجهیزات و به روزرسانی وسایل آزمایشگاهی، فوق العاده مرزی و اضافه کاری، پیشنهاد تشکیل بانک اطلاعاتی از مشخصات نیروها، برگزاری جلسات بیشتر برای بیان نظرات، امکان جذب هیات علمی برای برخی مراکز و افزایش پرداخت هزینه های جاری مراکز و پژوهشکده ها مطرح گردید. سپس معاونین پژوهش و فناوری و برنامه ریزی و پشتیبانی به سوالات مطرح شده توسط همکاران پاسخ دادند.
دکتر بهمنی در پایان گفت: بخش اعظم مطالباتی که توسط همکاران بیان شد کاملا بجا و شایسته بوده که بخشی را معاونین پاسخ دادند و با توجه به شرایط سختی که با آن روبرو هستیم به مطالبات تا جایی که امکان دارد پرداخته می شود. در خصوص تغییر ساختار یا معماری جدید نیز منتظر سیاست های سازمان هستیم.
وی افزود: سعی شده ماموریت به هر مرکز و پژوهشکده ای که صورت گرفته، پاسخگوی همه همکاران باشیم و از این پس هم به همین منوال خواهد بود. در بحث آموزش خوشبختانه نگاه سازمان مثبت است و امیدواریم شاهد برنامه های تسهیل کننده در رفع نیاز همکاران در آینده ای نزدیک باشیم.
مواردی از قبیل خلا بیمه همکاران، حق ماموریت ها، پرداخت مطالبات معوقه از دیگر مواردی بود که رئیس موسسه به پیگیری آنها اشاره کرد. وی ابراز امیدواری کرد که برای همکارانی که به هر نوعی در انجام وظایف محوله کوشا و مثمر ثمر بودند، تشویقی صورت بگیرد.
به گفته دکتر بهمنی، ماموریت و سرکشی به مراکز در برنامه کاری قرار داشته و مراکز محروم در اولویت توجه قرار داشته و دارند.
در پایان ضمن تشکر از حضور همه همکاران مقرر شد حداقل سالی دو بار اینگونه نشست ها برگزار گردد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code