یک شنبه بیست و دوم اسفند 1400 

معرفی طرح پایلوت پرورش ماهی در قفس در مخزن سد مارون به سرمایه گذاران توسط محققان پژوهشکده آبزی پروری آب های جنوب کشور_ اهواز

محققان پژوهشکده آبزی پروری آب های جنوب کشور، به عنوان مشاور سازمان آب و برق خوزستان، در جلسه مربوط به بازدید و پرسش و پاسخ سرمایه گذاران و متقاضیان پرورش ماهی در مخزن سد مارون، حضور یافتند.
اخبار مهم سایت | بازدید: 1066 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده آبزی پروری آب های جنوب کشور_ اهواز، با دعوت سازمان آب و برق خوزستان از محققان این پژوهشکده به عنوان مشاور سازمان در جلسه مربوط به بازدید و پرسش و پاسخ سرمایه گذاران و متقاضیان پرورش ماهی در قفس در مخزن سد مارون، در بهبهان حضور یافتند. در این جلسه که پیش از برگزاری مزایده «پرورش ماهی در قفس در دریاچه سد مخزنی مارون» با حضور مدیران و کارشناسان مرتبط در سازمان آب و برق خوزستان، سد و نیروگاه مارون، کارشناس اداره کل شیلات خوزستان، مدیر شیلات بهبهان و تعدادی از متقاضیان و سرمایه گذاران طرح برگزار شد، آقای مهندس سیدعبدالصاحب مرتضوی زاده، معاون پژوهش و فناوری پژوهشکده در رابطه با ارائه الزامات پرورش و معرفی پروژه مواردی را ارائه نمود. سپس متقاضیان و کارشناسان بخش های مختلف به همراه کارشناسان پژوهشکده به محل پروژه عزیمت نمودند تا از نزدیک با شرایط منطقه و محل اجرای طرح، بخش‌های مختلف طرح شامل سایت پشتیبان، محل جای گذاری قفس ها، محل مونتاژ و دسترسی و انتقال غذا آشنا شوند. در پایان، کارشناسان پژوهشکده به سوالات و ابهامات پرورش دهندگان پاسخ دادند.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code