دوشنبه پانزدهم فروردین 1401 

نشست صمیمانه دکتر بهمنی با همکاران موسسه

رئیس موسسه، برای نخستین بار در سال 1401 با همکاران ستاد، مراکز و پژوهشکده ها به صورت حضوری و وبیناری دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مهم سایت | بازدید: 926 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، دکتر محمود بهمنی، در ابتدای جلسه با تبریک سال و قرن جدید و مقارن شدن آن با ماه مبارک رمضان، یاد تمامی همکاران مرحوم در سال 1400 را گرامی داشت و برای تمامی آنها طلب مغفرت و آمرزش کرد.
رئیس موسسه با اشاره به اینکه سال 1401 توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، نامگذاری شده است، گفت: با توجه به اینکه مفاهیم عمیقی در شعار سال جاری نهفته است، باید بتوانیم با نگاهی واحد و هم افزا و نیز یاری گرفتن از پتانسیل های نرم افزاری و سخت افزاری در راستای ارتقای علمی و کاربردی شیلات کشور گام برداریم.
وی افزود: اگرچه در سال گذشته تلاش های فراوانی در بخش های مختلف صورت گرفت و موفقیت های نسبی هم حاصل شد، اما انتظار می رود در سال جاری، تمامی همکاران برای اثربخشی بیشتر کوشش مضاعفی داشته باشند.
دکتر بهمنی با بیان اینکه تعهدات حقوق و مزایا پرسنل، طبق پیش بینی ها در سال جاری انجام می شود، عنوان کرد: لازم است اعضای هیات علمی و غیرهیات علمی برای پیشبرد اهداف شیلات، گام برداشته و همراستا با سیاست های کلان وزارتخانه عمل کنند.
جمع بندی اولویت های سال جاری با همفکری همکاران، حمایت از تمام افرادی که نقشی پررنگ در اجرایی شدن پروژه های کاربردی دارند و برگزاری نشست صمیمانه برای بررسی مشکلات همکاران هر سه ماه یکبار، از دیگر نکات مهمی بود که دکتر بهمنی به آنها اشاره کرد.
در ادامه دکتر تقوی، یکی از مشاوران موسسه، ظرفیت های موجود را به گونه ای قلمداد کرد که هر کسی می تواند به نوبه خودش در فعالیتی که انجام می دهد، تاثیر گذار باشد و پروژه های کاربردی را پیش ببرد.
وی گفت: آنچه که وزارتخانه از ما می خواهد اجرای پروژه هایی است که تولید شغل کرده و گرهی از مشکلات اقتصادی بهره برداران را باز کند. بنابراین تمام همکاران باید نسبت به این رویکرد، احساس مسئولیت کنند. همچنین اعضای هیات علمی موسسه نیز باید همیشه به دنبال موضوعات جدید و تازه باشند که فلسفه وجودی محقق و پژوهشگر نیز همین است.
سپس دکتر شریف روحانی، با ابراز امیدواری برای اثربخشی بیشتر در حوزه های اجرایی، همکاران را به اعمال بهینه مدیریت ها و اصلاح روش ها جهت پیشبرد بهتر کارها توصیه کرد.
دکتر حافظیه معاون پژوهش و فناوری، دکتر حسین زاده معاون ترویج و انتقال یافته های علمی و دکتر قائدنیا معاون برنامه ریزی و پشتیبانی موسسه، هر کدام جداگانه سال نو و حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفته و از همکاران خواستند در سال جاری، اولویت های مرکز یا پژوهشکده خود را مد نظر داشته باشند. همچنین مقرر شد تا پایان سال، هر مرکز، یک دستاورد و هر پژوهشکده دو دستاورد به جامعه شیلاتی معرفی کند.
در پایان تعدادی از روسای مراکز و همکاران زیرمجموعه موسسه، نظرات و پیشنهادات خود را اعلام کردند.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code