سه شنبه بیست و سوم فروردین 1401 

اعلام آمادگی شیلات و امور آبزیان استان تهران در تحقق شعار سال و استفاده از فناوری های نوین شرکت های دانش بنیان در توسعه آبزی پروری و شیلات استان

مدیر شیلات و امور آبزیان استان تهران در دیدار با رئیس و معاونین موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور با اشاره به نیاز به فناوری های نوین در تولید و توسعه آبزی پروری در استان تهران تاکید کرد: از شرکت های دانش بنیان مورد تایید موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشورحمایت خواهیم کرد.
اخبار مهم سایت | بازدید: 716 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال و استفاده از علم روز در تولید دانش بنیان و استفاده از رویداد فناوری دانش بنیان در توسعه آبزی پروری دراستان تهران، جلسه ای با حضوردکتر بهمنی، رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، معاونین، مشاورین ایشان و مهندس حسینی،  مدیر شیلات استان تهران در این موسسه برگزار شد.
مهندس حسینی در این دیدار با اشاره به اینکه تولید دانش و ایده ها و پروژه های مهم و اثر بخشی تا کنون در این موسسه انجام شده است، اظهار داشت: حتما در بخش های مختلف زیر مجموعه شیلات استان تهران به شرط تامین اعتبار از این نتایج استفاده خواهیم کرد.
وی با اشاره به نام گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری با عنوان تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و استفاده از ظرفیت های این شرکت ها در توسعه آبزی پروری و شیلات استان تهران اعلام آمادگی کرد.
وی تصریح کرد: فعالیت شرکت های دانش بنیان و واحد های فناور، امید بخش است و هر حمایتی که در این بخش ممکن باشد انجام خواهیم داد.
دکتر بهمنی نیز ضمن استقبال از انجام پروژه های پایلوت براساس درخواست شیلات استان تهران توسط این موسسه ادامه داد:  با توجه به مهم بودن شرایط استان تهران در زمینه فعالیت های شیلاتی و توسعه بازار و تولید از طریق علوم نوین و مشارکت با شرکت های دانش بنیان مورد تایید این موسسه می توان در امر هوشمند سازی مزارع تولید آبزیان و استفاده از  فناوری های نوین و ظرفیت های مهم این موسسه در امر تولید و عمل آوری محصولات جدید از جمله قزل آلای دودی و یا سایر محصولات ذائقه پسند مشتریان وهمچنین برگزاری جشنواره ها و همایش های علمی و مشارکتی استفاده کرد.
ایشان در ادامه به ضرورت استفاده از مطالعات پژوهشی پژوهشگران در خصوص افزایش تولید و همچنین ارتقا مصرف سرانه آبزیان در استان تهران اشاره کرد و گفت: باید با پشتوانه مطالعه و کار علمی در راستای شعار سال و رسیدن به این اهداف، با همفکری وهمکاری با یکدیگر تلاش کنیم.
گفتنی ‌است در این دیدار رئیس، معاونین پژوهش و فناوری، ترویج و انتقال یافته های تحقیقاتی، مشاور رئیس و رئیس حوزه ریاست موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور و مدیریت شیلات استان تهران شرکت داشتند وهرکدام به تشریح عملکرد و برنامه‌ها و پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code