چهارشنبه بیست و پنجم خرداد 1401 

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دانش بنیان بخش کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران

به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، نمایشگاهی با عنوان دستاوردهای دانش بنیان بخش کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران، برگزار شد.
اخبار مهم سایت | بازدید: 695 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده اکولوژی دریای خزر- ساری، به مناسبت هفته جهاد کشاورزی و به همت مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران نمایشگاهی با عنوان دستاوردهای دانش بنیان بخش کشاورزی و منابع طبیعی در این مرکز برگزار شد.
پژوهشکده اکولوژی دریای خزر با ارائه دستاوردهای جدید خود نظیر بیوسیلاژ تهیه شده از ضایعات آبزیان و طیور، واکسن دوگانه یرسینیازیس، روغن امگا3 استخراج شده از ماهی کیلکا و نوشیدنی های بر پایه جلبک اسپرولینا  و همچنین سایر مراکز تحقیقاتی وابسته به سازمان تحقبقات، آموزش و ترویج جهاد کشاورزی هر کدام با معرفی جدیدترین دستاوردها و یافته های علمی خود در این نمایشگاه حضور داشتند.
مهندس عنایتی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران در مراسم افتتاحیه ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی به همکارانشان، اظهار امیدواری کرد که بخش تحقیقات و شرکت های دانش بنیان با تلاش خود بتوانند میزان تولید و بهره وری را در بخش کشاورزی بالا برده و روش های نوین کاشت، داشت و برداشت را جایگزین روش های سنتی و کم بازده نمایند.
در این مراسم مهاجر دارابی، رییس اتاق بازرگانی استان و روسای سایر مراکز تحقیقاتی وابسته به وزارت جهاد کشاورزی مستقر در استان نیز حضور داشتند و مسئولین هر غرفه توضیحات کاملی از فعالیت های انجام شده در مرکز خود را برای ایشان ارائه دادند.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code