به گزارش روابط عمومی پژوهشکده میگوی کشور، نخستین جلسه شورای راهبردی نمایشگاه صنایع شیلات ایران در سالن جلسات مرکز رشد علم و فناوری خلیج فارس، برگزار گردید. در این جلسه دکتر دشتیان نسب رئیس پژوهشکده میگوی کشور، دکتر آئین جمشید معاون پژوهش و فناوری پژوهشکده میگوی کشور، دکتر قوام پور از اداره کل شیلات استان بوشهر، مهندس بهنام راد از انجمن آبزی پروری و اتاق بازرگانی استان بوشهر، دکتر جعفری معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری خلیج فارس، مهندس نعمتی مدیر نمایشگاه های بین المللی استان بوشهر، مهندس محمدی مدیر عامل شرکت چتر نوین آموزان لیان، مهندس ابراهیمی از پژوهشکده دریایی خلیج فارس، مهندس بشیری مدیر داخلی شرکت چتر نوین آموزان لیان و خانم دکتر ایرانی از دفتر خدمات شیلاتی ایرانی حضور داشتند.
استان بوشهر از قطب های مهم آبزی پروری در کشور است و بخش عظیمی از پرورش و صادرات آبزیانی همچون میگو، جلبک و ماهی را به خود اختصاص داده است. همجواری این استان با سایر استان های جنوبی که از سرآمدان آبزی پروری در کشور هستند، این استان را از مستعدترین مناطق، برای برپایی نمایشگاه شیلات، آبزی پروری، صیادی، غذاهای دریایی و صنایع وابسته نموده است. در راستای پیشبرد این امر و با توجه به حمایت های صورت گرفته از سوی استانداری بوشهر، اولین جلسه شورای راهبردی نمایشگاه صنایع شیلات ایران، برای هم اندیشی و ارائه طرح ها و نظرات حاضران برای برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه تشکیل شد. در این جلسه مقرر گردید، آئین اختتامیه برداشت میگو، رویداد ملی ایده های شیلاتی، پنل های سخنرانی و جلسات تجاری برای هم افزایی بیشتر، در دستور کار این نمایشگاه قرار گیرد.
نمایشگاه ملی صنایع شیلات ایران با حمایت و همکاری دستگاه های اجرایی وابسته و بخش خصوصی، توسط شرکت چتر نوین آموزان لیان (فرانو) و شتاب دهنده ایده بان در تاریخ ۲۰ تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی استان بوشهر، برگزار می گردد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code