به گزارش روابط عمومی پژوهشکده آبزی پروری آب های جنوب کشور، جلسه ای وبیناری با عنوان «بررسی مسائل اداری، پشتیبانی، مالی و برنامه و بودجه» با حضور دکتر قائدنیا معاون برنامه ریزی و پشتیبانی موسسه، مدیران محترم اداری، مالی و بودجه مؤسسه، دکتر حسین هوشمند رئیس پژوهشکده، معاون پشتیبانی، معاون پژوهشی، رووسای بخش های تحقیقاتی، مدیران اداری، مالی و طرح و برنامه پژوهشکده برگزار شد.
در آغاز جلسه، دکتر هوشمند ضمن سپاس از مجموعه معاونت پشتیبانی موسسه در حمایت از پژوهشکده، کسب رتبه سوم توسط پژوهشکده در جذب اعتبارات در ارزیابی سال گذشته مراکز و پژوهشکده های تابعه موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور را حاصل تلاش همکاران پژوهشکده و پشتیبانی موسسه بیان نمود و به دنبال آن گزارش کلی از وضعیت اداری و پشتیبانی پژوهشکده ارائه نمود. وی، به تشریح وضعیت نیروی های انسانی، درآمدها، هزینه های انجام شده، اعتبارات موجود و قابل پیش بینی در سال 1401، مستند سازی و اقدامات انجام شده توسط بخش اداری پرداخت و پیشنهادهایی را نیز برای رفع مشکلات و نواقص مطرح نمود. ایشان تسهیل در تبدیل وضعیت نیروها به ویژه حمایت از نیروهای شرکتی خدوم، با سابقه و اثرگذار در طرح و پروژه های تحقیقاتی را خواستار شد. در نهایت به مشکلات مربوط به ایستگاه تحقیقات ماهیان دریایی بندر امام خمینی (ره) مانند فرسودگی تجهیزات آزمایشگاهی، سالن های تکثیر و پرورش و ساختمان آن اشاره نمود.
در ادامه مهندس بچای زاده، معاون برنامه ریزی و پشتیبانی پژوهشکده مشکلات دیگری مانند بیمه شناور تحقیقاتی کاوش، فرسودگی خودروها و کمبود اعتبار در حوزه پشتیبانی را خاطر نشان ساخت.
مهندس مرتضوی زاده، معاون پژوهش و فناوری پژوهشکده نیز از کمبود شدید نیروی تحقیقاتی به عنوان بازوی مهم تحقیقات و تخصیص اعتبار اندک توسط موسسه برای پیشبرد پروژه های مصوب و جاری پژوهشکده سخن گفت.
در پایان دکتر قائدنیا طی سخنانی ضمن تشکر از فعالیت ها و اقدامات ارزشمند پژوهشکده در سال 1400 در جذب اعتبار توسط پژوهشکده، به محدودیت های اعتباری در سال 1401 پرداخته و خواستار مدیریت هزینه ها و اعمال صرفه جویی در هزینه کرد شدند. مهندس آذینی و نامدار مدیران اداری و مالی موسسه نیز پاسخگوی سوالات و مشکلات مطرح شده در این باره شدند.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code