چهارشنبه پنجم مرداد 1401 

بازدید رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور از ایستگاه تحقیقات تکثیر و پروش آبزيان فومن

دکتر بهمنی، به اتفاق مهندس تکریمی، مشاور رییس و دکتر صیادبورانی، از ایستگاه تحقیقات تکثیر و پروش آبزيان فومن بازدید نمودند.
اخبار مهم سایت | بازدید: 660 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده آبزی پروری آبهای داخلی کشور، دکتر بهمنی، رییس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور به اتفاق مهندس تکریمی، مشاور ریاست و دکتر صیادبورانی، رییس پژوهشکده آبزي پروری آبهای داخلی از ایستگاه تحقیقات تکثیر و پروش آبزيان فومن بازدید نمودند. در این بازدید همكاران بخش آبزي پروري پژوهشكده و همكاران ایستگاه تحقیقاتی تكثير و پرورش آبزيان فومن مشغول صید و نمونه برداري، زیست سنجی و تگ گذاری از ماهيان ایجاد بانک ژن سس ماهی بزرگ سر دریای خزر بودند که دکتر بهمنی از نزدیک در جریان روند اجرایی این پروژه و دیگر پروژه های در دست اجرای ایستگاه قرار گرفت و از کلیه همکاران در جهت پيشبرد امور تحقيقاتي تشکر نمود. ایشان به نقش و اهميت ايستگاه ها در انجام فعاليت هاي تحقيقاتي، ترويجي و آموزشي پرداخته و خواستار ارايه مدل هاي پيشنهادي در چارچوب برنامه هاي كوتاه مدت، بلندمدت و ميان مدت شد. سپس در جلسه هماهنگی تخصصی و عمومی ایستگاه شركت نموده و پس از استماع سخنان همکاران، رهنمودهایی برای آينده پژوهي ايستگاه به شرح زير توصیه نمود:
- استفاده از ظرفیت استخرهای پرورش ماهی مازاد بر نیاز پروژه های جاری ایستگاه برای انجام فعاليت هاي تحقيقاتي - تولیدي در مشارکت با شرکت های دانش بنیان و سایر توليد كنندگان پیشرو ،
-سرعت بخشی به تکمیل برق رسانی استخرها
-تجهیز و تکمیل سالن انکوباسیون
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code