جمعه بیست و پنجم شهریور 1401 

نهمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی

مدارک پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت نهمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی در رشته‌محل‌های تخصصی تعیین شده برای موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور مورد بررسی قرار گرفت.
اخبار مهم سایت | بازدید: 703 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، کمیته بررسی مدارک پذیرفته شدگان چند برار ظرفیت در رشته‌محل‌های تخصصی تعیین شده در نهمین آزمون فراگیراستخدامی دستگاه‌های اجرایی، برای ستاد موسسه تحقیقات علوم شیلاتی، پژوهشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی تابعه، راس ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۲۳ شهریور ماه سال جاری، با حضور مسئولان مربوطه آغاز به کار نمود.
در این کمیته، مدارک و مستندات ارائه شده از سوی ۱۹ نفر از پذیرفته‌شدگان، بر اساس اولویت مراجعه به موسسه، توسط محمودرضا آذینی در جایگاه رئیس کمیته بررسی مدارک، فرشته آل‌علیزاده به عنوان دبیر، محمدرضا فایضی با سمت نماینده حراست  و سیدحسین میران، به عنوان نماینده حقوقی کمیته مذکور، مورد بررسی دقیق و صحت‌سنجی فیزیکی و سامانه‌ای قرار گرفت.
در این میان، دکتر قائدنیا، معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی موسسه، از فرآیند بررسی مدارک پذیرفته شدگان بازدید به عمل آورد و کمیته راس ساعت ۱۷ همان‌روز با بررسی مدارک آخرین نفر مراجعه کننده، به کار خود خاتمه داد.
پیش از این نیز مهندس خشنود، مدیرکل دفتر منابع انسانی و نوسازی اداری، در مصاحبه اختصاصی با روابط عمومی سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی از  آغاز به کار  فرآیند اجرایی اخذ مدرک و مصاحبه  از پذیرفته شدگان نهمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی در سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی و ۱۲ موسسه وابسته و تابعه، از جمله موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، از روز چهارشنبه ۲۳ شهریور سال جاری خبر داده بود.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code