سه شنبه بیست و نهم آذر 1401 

دیدار سرپرست شیلات سیستان و بلوچستان با رئیس مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور به مناسبت هفته پژوهش

عطاءاله رئیسی سرپرست اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان به اتفاق مسئولین و پرسنل شیلات استان با اشکان اژدری رئیس مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور چابهار به مناسبت هفته پژوهش دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مهم سایت | بازدید: 509 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور_ چابهار، عطاءاله رئیسی  گفت: پژوهش فرصت و بهانه ای است که به صورت ویژه از قشر فرهیخته و پرتلاش پژوهشگران و محققین که شب و روز در گوشه آزمایشگاه، کتابخانه و حتی در خانه خویش در جهت آبادانی کشور عزیزمان می کوشند تشکر و قدردانی می کنم.
وی افزود: ارتباط اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان با مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور چابهار در همه زمینه های کاری به ویژه در زمینه های علمی و پژوهشی به عنوان بازوی فنی و دانشی شیلات استان در جهت توسعه و ارتقای اهداف مشترک سازمانی از دیرباز بوده، هست و امیدواریم این ارتباط کماکان ادامه داشته باشد. سرپرست اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان ادامه داد: اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و ضمن عرض تبریک مجدد به مناسبت هفته پژوهش، کسب افتخارات علمی پژوهشی توسط همکاران فرهیخته و پرتلاش آن مرکز با عناوین پژوهشگر، فناور و محقق برتر را که مایه افتخار و مباهات شیلات استان نیز می باشد، تبریک می گویم.
در ادامه اشکان اژدری رئیس مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور چابهار، ضمن ارائه گزارش مختصری از عملکردهای مرکز گفت: 18 پروژه در راستای ظرفیت های شیلاتی استان، به ویژه در زمینه های فناورانه و دانش بنیان ماحصل جلسات مشترک شیلات استان و مرکز تحقیقات بوده است.
وی، ضمن تأکید بر ادامه همکاری های مشترک فی مابین اداره کل شیلات استان و مرکز تحقیقات در خصوص اجرای پروژه ارزیابی ذخایر آبزیان گونه های کمتر برداشت شده به ویژه گونه صدف بابیلون (حلزون دریایی) و همچنین اجرای طرح ایجاد زیستگاه مصنوعی در دریا به منظور حفظ و احیای ذخایر آبزیان، به سایر ظرفیت های شیلاتی استان که می تواند گامی مؤثر در راستای اجرای برنامه های تحولی وزارت جهاد کشاورزی و توسعه شیلاتی سواحل مکران باشد از جمله توسعه پرورش سایر آبزیان دریایی (صدف، خیاردریایی، انواع جلبک و ... )، ایجاد مرکز فناورانه بازسازی ذخایر جهت حفظ ذخایر ژنتیکی ماهیان دریایی، ایجاد شهرک پشتیبان پرورش ماهی در قفس با فناوری های نوین در نرسری، پایش مدیریت مزارع و... اشاره کرد.
در پایان سرپرست اداره کل شیلات استان با اهدای لوح سپاس از مجموعه تلاش ها و همکاری های اشکان اژدری و مجموعه مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور چابهار تقدیر و تشکر کرد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code