دوشنبه پنجم دی 1401 

جلسه مشترک با شرکت مکین و محیط زیست

عملکرد طرح بررسی اثرات لایروبی اسکله های شهید رجایی و حقانی بندرعباس بر زیست بوم های حساس شیلاتی و محیط زیست دریایی، در محل سالن کنفرانس پژوهشکده برگزار گردید.
اخبار مهم سایت | بازدید: 752 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان، در راستای قرارداد همکاری پژوهشکده و شرکت مکین جهت بررسی اثرات لایروبی اسکله های شهید رجایی و حقانی بندرعباس بر زیست بوم های حساس شیلاتی و محیط زیست دریایی، در تاریخ 5 دی 1401 با حضور نمایندگان و کارشناسان شرکت مکین، کارشناس محیط زیست و دکتر مرتضوی رئیس و معاونین و کارشناسان پژوهشکده جلسه گزارش عملکرد و فعالیت های انجام شده برگزار گردید.
در ابتدا دکتر مرتضوی با اشاره به شروع پایش های میدانی و نمونه برداری های انجام شده در سال 1400 و گشت تحقیقاتی بعدی در تابستان سال جاری، از سازمان بنادر و کشتیرانی استان هرمزگان، شرکت مکین مجری طرح و محیط زیست استان هرمزگان تشکر و قدردانی نمود. وی با اشاره به نقش بنادر در توسعه کشور و نقش دریا و ذخایر آبزیان در تغذیه و معیشت ساحل نشینان، هدف از اجرای طرح را حفظ تعادل بین همه مولفه های ذکر شده دانست و یادآور شد که با وجود حجم بالای فعالیت های انجام شده و کمبود نیروی انسانی و همچنین افزایش سرسام آور هزینه ها روند اجرای فعالیت های میدانی و پژوهشی مختل نشده و به خوبی اجرا گردید.
در ادامه گزارش مفصلی از فعالیت های تحقیقاتی انجام شده توسط دکتر دهقانی ارائه گردید.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code