به گزارش روابط عمومی پژوهشکده آبزی پروری آب های جنوب کشور، این پژوهشکده در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار خوزستان که از تاریخ 26 تا 28 دیماه سال جاری برگزار شد، حضور یافت.
در افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار دکتر سید احمد موالی زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان، دکتر مهرداد نیکو رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان، دکتر محمدعلی آخوندعلی رئیس دانشگاه شهید چمران و دکتر محمد راضی جلالی رئیس پارک علم و فناوری خوزستان ضمن بازدید از غرفه پژوهشکده با دستاوردهای مهم در زمینه مولدسازی باس دریایی آسیایی، واکسن ماهیان دریایی و آب شیرین، اصلاح نژاد ماهی کپور، جیره اقتصادی ماهی کپور معمولی و همچنین پروژه های مهم اثرگذار گذشته و جاری پژوهشکده آشنا شدند. دکتر هوشمند، رئیس پژوهشکده، ضمن اشاره به طرح اصلاح نژاد که با حمایت مالی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان اجرا شده است و ارائه نتایج آن به دکتر نیکو، برای پیشبرد فازهای بعدی آن خواستار همکاری بیشتر سازمان شد. دکتر موالی زاده نیز، ترویج پرورش ماهی در قفس را ضروری خواند و همکاری بیشتر پژوهشکده با دانشگاه را خواستار شد.
گفتنی است، در این نمایشگاه که با حضور شش دانشگاه، پنج مرکز پژوهشی، ۲۱ دستگاه اجرایی و ۳۵ شرکت دانش بنیان مستقر در استان خوزستان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان در اهواز بر پا شد، علاقه مندان بسیاری از غرفه پژوهشکده بازدید نمودند.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code