به گزارش روابط عمومی پژوهشکده اکولوژی دریای خزر- ساری، در این سفر که به منظور پیگیری پرونده تصرف اراضی پژوهشکده و همچنین دیدار و گفتگو با پرسنل پژوهشکده صورت گرفت، حجت الاسلام حاجی پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان نیز ایشان را همراهی کردند.
در ابتدا دکتر حافظیه از کلیه بخش های تحقیقاتی بازدید داشت و از نزدیک در روند انجام پروژه های تحقیقاتی قرار گرفت و با شنیدن صحبت های کارشناسان هر بخش از کمبودها و مشکلات موجود در این زمینه آگاه شد و نهایتا ایشان ضمن تشکر از زحمات محققین و تلاش دلسوزانه همکاران که با وجود کاستی های مالی و اعتباری در انجام پروژه های تحقیقاتی و ارائه به موقع گزارش انجام وظیفه می کنند، قول پیگیری برای رفع موانع حاضر را داد.
در ادامه این سفر دکتر بهمنی، دکتر حافظیه و حجت الاسلام حاجی پور به اتفاق ریاست و معاونین پژوهشکده در سالن کنفرانس حضور پیدا کردند و نشست صمیمانه ای را با حضور کلیه پرسنل پژوهشکده داشتند. در ابتدای این جلسه دکتر نصراله زاده رئیس پژوهشکده، ضمن تشکر از میهمانان به خاطر این سفر به آنها خیر مقدم گفت و گزارش مختصری از فعالیت های اخیر را خدمت رئیس موسسه ارائه داد. سپس دکتر بهمنی، ضمن گرامیداشت نام و یاد مرحوم دکتر رمضانی و سایر همکاران از دست رفته سخنان خود را آغاز کرد و در ادامه این جلسه شنونده درد دلها و مشکلات پرسنل پژوهشکده بود. وی، همچنین توضیحات و راهکارهایی را برای سوالات مطرح شده ارائه داد. ایشان بعد از جلسه عمومی به صورت فرد به فرد پذیرای همکاران بوده و از مشکلات آنها مطلع شد.
در پایان این سفر رئیس موسسه به همراه معاون موسسه، ریاست و معاونین پژوهشکده اکولوژی دریای خزر، ضمن حضور در منزل مرحوم دکتر رمضانی از نزدیک با خانواده ایشان ملاقات کردند و با ابراز همدردی و آرزوی آرامش روح آن مرحوم، برای سلامتی و طول عمر بازماندگان دعای خیر کردند.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code