به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، دکتر بهمنی، رئیس موسسه در ابتدای جلسه گزارش عملکرد سالانه مراکز و پژوهشکده های تابعه، گفت: در سال جاری دو اتفاق مهم در حوزه تحقیقات شیلات افتاد که امید می رود در آینده ای نزدیک، نتایج آن در عرصه های تولید، نمایان شود.
دکتر محمود بهمنی، با اشاره به اینکه سیاست سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، ایجاد هم افزایی و توسعه همکاری بین موسسات تحقیقاتی است، افزود: تشکیل شورای راهبردی تحقیقات شیلات، یکی از اتفاقات مهمی بود که در سال جاری با دستور دکتر خیام نکویی، شکل گرفت و تعدادی از موسسات نیز در آن عضو هستند.
وی، از برگزاری رویداد کارآفرینی نوآورانه دانش بنیان و اشتغال آفرین حوزه شیلات، به عنوان دومین اتفاق مهم سال جاری نام برد و عنوان کرد: در فاز نهایی این رویداد، قراردادهای مهمی بین مراکز و پژوهشکده ها با بخش خصوصی منعقد شد که اثربخشی آنها برای حل مشکلات حوزه شیلات، بسیار جای امیدواری دارد.
دکتر بهمنی، تاکید کرد: محققان حوزه شیلات، از این پس باید به فکر عملیاتی شدن تفاهم نامه ها و قراردادهای منعقد شده با بخش خصوصی بوده و گزارش عملکرد خروجی آنها در سال آینده با نگاهی مسئولانه مورد توجه قرار گیرد.
رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، ادامه داد: هفته آینده نشست گزارش عملکرد موسسات تحقیقاتی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برگزار می شود که در آن دستاوردهای ارزشمند محققان، از جمله محققان حوزه شیلات، معرفی می شود.
وی، در پایان گفت: لازم است مراکز و پژوهشکده های تابعه موسسه، بیش از پیش تلاش کنند تا به اهداف مورد نظر دست یابیم. ضمن اینکه مطلوب است تمامی همکاران، نسبت به انجام وظایف محوله، خود را پاسخگو بدانند.
در این جلسه، روسای مراکز و پژوهشکده ها هر کدام، گزارشی از عملکرد خود را ارائه می دهند که متعاقبا در اخبار بعدی موسسه، اطلاع رسانی خواهد شد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code