به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، دکتر بهمنی، ضمن تاکید بر رعایت اخلاق مداری، از همت و تلاش تمامی محققان و همکاران قدردانی کرد و اهداف موسسه را در راستای سیاست های کلان سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و وزارتخانه متبوع دانست.
دکتر بهمنی، تاکید کرد: انعکاس صحیح و درست از دستاوردها، فراهم کردن زیرساخت ها در حوزه مستندسازی و ارتقای بهره وری و نیز لزوم هماهنگی بخش ترویج و پژوهش در موسسه، بسیار ضروری و اجتناب ناپذیر است.
به گفته وی، برگزاری رویداد کارآفرینی نوآورانه دانش بنیان اشتغال آفرین در حوزه شیلات، برای موسسه تجربه مطلوب و اثربخشی بود که بیش از 37 قرارداد و 5 تفاهمنامه در خلال آن به امضا رسید. البته این اتفاق، حاصل کار تیمی همکاران بود و نیاز است در سال آینده اثربخشی و خروجی این قراردادها ارائه شود و مدیران مراکز و پژوهشکده ها برای خروجی رویداد در قالب آبزی پروری، صید و صیادی و فرآوری برنامه ریزی کنند. همچنین نگاه آینده پژوهی و استمرار نشست با نخبگان در سال آتی، باید جزو اولویت ها قرار بگیرد.
رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، ضمن تاکید بر ضرورت هم افزایی و همسویی مراکز و پژوهشکده ها، گفت: تشکیل شورای راهبردی تحقیقات شیلات، باعث شفاف سازی و بالا بردن نقش و جایگاه همکاران تحقیقاتی خواهد شد. در این شورا، اولویت های پژوهشی موسسات تحقیقاتی ذیربط در 5 کارگروه تخصصی مورد بررسی و به تصویب رسید. 
لزوم آموزش کارکنان، جدی گرفتن برنامه هفتم توسعه در بخش شیلات، درآمدزایی مراکز و پژوهشکده ها، صرفه جویی و پیش بینی درست هزینه کردها، حرکت گام به گام ترویج همراه با بخش پژوهشی، انعکاس فعالیت های ترویجی در قالب روز مزرعه، کاروان ترویجی و یاوران تولید، از دیگر مواردی بود که دکتر بهمنی به آنها اشاره کرد.
وی در پایان، ضمن تشکر و قدردانی از تمامی همکاران ستادی، مراکز و پژوهشکده ها کسب افتخارات مختلف برای موسسه را حاصل تلاش همه همکاران دانست و ابراز امیدواری کرد که سال آینده، پیشرفت های قابل ملاحظه ای برای تحقیقات شیلات، رقم بخورد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code