به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، در این پیام آمده است: با نهایت تأسف و تأثر درگذشت همکار بازنشسته عزیزمان "دکتر شهروز برادران نویری" را به جامعه شیلاتی، همکاران محترم موسسه تحقیقات علوم شیلاتی بویژه انستیتو تحقیقات بین المللی ماهیان خاویاری و خانواده محترم آن مرحوم، تسلیت عرض می نمایم.
هرچند که تاب فراق و هجران سخت و دشوار است، لیکن تقدیر الهی را جز صبر و بردباری چاره ای نیست. از خداوند بزرگ برای آن مرحوم، غفران واسعه الهی و برای بازماندگان ، صبری جمیل و اجری جزیل، مسئلت دارم.
روح بزرگشان شاد و یادشان همواره گرامی باد.
محمود بهمنی
رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code
پرسش
موافقم 0
مخالفم 0
شهرام عبدالملکی   (شنبه 13 اسفند 1401)
إِنَّـا لِـلَّـهِ وَ إِنَّـا إِلَـیْـهِ رَاجِـعُـونَ کـلُّ مَـنْ عَـلـیـهـا فَـان وَ یـبـقَـی وَجْـهُ رَبَّـک ذوالـجـلالِ والاکـرامِ زدم فریاد خدایا این چه رسمی است ، رفیقان را جدا کردن هنر نیست ، رفیقان قلب انسانند خدایا ، بدون قلب چگونه می توان زیست. گفتم که چرا رفتی و تدبیر تو این بود گفتا چه توان کرد که تقدیر همین بود گفتم که نه وقت سفرت بود چنین زود گفتا که نگو مصلحت دوست در این بود با نهایت تاسف و تاثر درگذشت نابهنگام و ناباورانه دوست و همکار عزیزم دانشمند فرزانه زنده یاد، خلد آشیان، جنت مکان دکتر شهروز برادارن نویری را به جامعه شیلاتی کشور، همکاران عزیز و گرامی در موسسه تحقیقات شیلات ایران و انستیتو تحقیقات بین المللی ماهیان خاویاری و به خصوص خانواده معزز و مکرم ایشان خصوصا همسر داغدیده و فرزندان برومندشان تسلیت عرض می نمایم. از خداوند متعال برای روح آن مرحوم آرامش، آمرزش ،رحمت واسعه و علو درجات و برای خانواده عزیزشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم. روحش شاد و گرامی شهرام عبدالملکی انستیتو تحقیقات بین المللی ماهیان خاویاری