به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، جلسه عیدانه با حضور همکاران موسسه در حالی برگزار گردید که در خلال آن از شهدای هشت سال دفاع مقدس و نیز مرحوم دکتر برادران نویری از همکاران تازه درگذشته انستیتو تحقیقات بین المللی ماهیان خاویاری، با احترام یاد شد.
در ابتدا دکتر حافظیه معاون پژوهشی موسسه، گزارشی از دستاوردهای محققان این مجموعه ارائه کرد که شکل گیری شورای راهبردی تحقیقات شیلات، رونمایی از طرح مولدسازی باس آسیایی، واردات میگوی کروما و آغاز فاز تحقیقاتی آن، تکثیر ماهی صبیتی برای پرورش در قفس و برگزاری رویداد دانش بنیان حوزه شیلات، از مهمترین موارد آن بود.
سپس دکتر قائدنیا معاون برنامه ریزی و پشتیبانی موسسه، در ارتباط با مقایسه اعتبارات مصوب و عملکرد موسسه، عملکرد درآمد اختصاصی، مبلغ تعهد و میزان تحقق به تفکیک مراکز و پژوهشکده ها، اعتبار پرداختی برای اجرای پروژه های تحقیقاتی و مهمترین دستاوردهای معاونت تابعه طی 2 سال اخیر، گزارش مبسوطی را ارائه داد.
در ادامه دکتر حسین زاده معاون ترویج و انتقال یافته های علمی موسسه، برگزاری طرح راهیان پیشرفت در حوزه شیلات در استان بوشهر برای نخستین بار در کشور، برگزاری رویداد فناورانه و دانش بنیان حوزه شیلات، برگزاری روز مزرعه، احصای 160 مشکل بهره برداران در قالب یاوران تولید و فعالیت قابل توجه انتشارات ترویجی را از اهم دستاوردهای بخش ترویج، معرفی کرد. دکتر بهمنی رئیس موسسه، با تبریک مجدد اعیاد شعبانیه و گرامیداشت درگذشتگان و شهدای این مرز و بوم، نزدیک شدن فصل بهار و تقارن آن با بهار رمضان را تبریک گفت و از تلاش همکاران موسسه، جهت رسیدن به اهداف مورد نظر، تشکر و قدردانی کرد.
وی، بر قوت گرفتن ارتباط بین بخش تحقیقات با بخش خصوصی و دانشگاه، تاکید کرد و از همکاران خواست تا برای سال آینده از هم اکنون دستاوردها مهم و شاخص را پیش بینی کنند.
دکتر بهمنی، در پایان آرزو کرد که سال 1402 سالی پر از موفقیت و پیروزی برای بخش تحقیقات شیلات و نیز کل کشور باشد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code