به گزارش روابط عمومی پژوهشکده اکولوژی دریای خزر، به مناسبت پایان سال 1401 و ارائه گزارش عملکرد این سال و همچنین پرسش و پاسخ، نشست عمومی و صمیمانه رئیس پژوهشکده با پرسنل در سالن کنفرانس برگزار شد.
تلاوت قرآن مجید توسط حجت الاسلام اسفندیاری آغازگر این جلسه بود و در ادامه دکتر نصراله زاده، رئیس پژوهشکده ضمن خیر مقدم به حضار، یاد و خاطره همکاران از دست رفته، مرحوم دکتر غرقی و مرحوم دکتر رمضانی را گرامی داشت و همچنین از همکارانی که در پایان سال 1401 به درجه بازنشستگی نائل می شوند بابت 30 سال تلاش و خدمت برای تحقق اهداف پژوهشکده تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه دکتر صفری معاون پژوهشی و فناوری پژوهشکده، خلاصه گزارش عملکرد بخش تحقیقاتی را ارائه داد. ایشان در صحبت های خود به اجرای 18 پروژه تحقیقاتی، چاپ 58 مقاله علمی و ترویجی در مجالات معتبر علمی خارجی و داخلی، چاپ 3 عنوان کتاب، دستیابی به 4 دستاورد علمی، برگزاری 6 کارگاه آموزشی ترویجی برای بهره برداران و 8 مورد امضای تفاهم نامه با شرکت های دانش بنیان، سازمان ها و ارگان های مرتبط که ماحصل فعالیت پژوهشی همکاران بخش تحقیقاتی بود، خبر داد.
این جلسه با صحبت های مهندس لالویی، معاون برنامه ریزی و پشتیبانی، ادامه پیدا کرد. وی اشاره کرد: در سال جاری، 11 پرونده ارتقاء رتبه همکاران به سرانجام رسید و پایه تشویقی 5 همکار دیگر نیز به آنها اعطا شد.
در پایان جلسه دکتر نصراله زاده به جمع بندی مطالب پرداخت و ضمن تبریک سال نو، آرزوی سلامتی و موفقیت برای همکاران در سال جدید کرد.
همچنین به مناسبت روز زن از همکاران خانم پژوهشکده با اعطای لوح تقدیر و تشکر شد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code