چهارشنبه سی و یکم خرداد 1402 

تفاهم نامه همکاری

تفاهم نامه همکاری بین دفتر بررسی و مقابله با آلودگی های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست و موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور به امضا رسید.
اخبار مهم سایت | بازدید: 447 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، به نقل از سایت سازمان حفاظت محیط زیست، امید صدیقی؛ مدیرکل دفتر بررسی و مقابله با آلودگی های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص امضای این تفاهم نامه گفت: امضای تفاهم نامه همکاری بین دفتر بررسی و مقابله با آلودگی های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست و موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور به منظور پیشگیری و کنترل آلودگی های دریایی و حفاظت از محیط زیست دریایی و تالابی کشور، روز سه شنبه مورخ 30 خردادماه 1402 انجام شد. وی، هدف از امضای این تفاهم نامه را توسعه همکاری های علمی و پژوهشی و استفاده از ظرفیت های طرفین با استفاده از منابع نیروی انسانی، فنی، تجهیزاتی، آزمایشگاهی و بانک های اطلاعاتی طرفین عنوان کرد.
به گفته صدیقی، مدت این تفاهم نامه همکاری 2 سال است که با توافق دو طرف قابل تمدید خواهد بود.
مدیرکل دفتر بررسی و مقابله با آلودگی های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست، خاطرنشان کرد: موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور امکانات خوبی از جمله 13 مرکز تحقیقاتی در مناطق ساحلی، شناور، آزمایشگاه و نیروهای متخصص دارد که می توان از این امکانات در بحث حفاظت از محیط زیست دریایی و آبزیان و نیز پایش آلودگی های دریایی استفاده کرد.
صدیقی افزود: یکی از برنامه های ما در این زمینه، استفاده از کشتی تحقیقاتی گیلان برای پایش محیط زیست دریایی خزر است که طی امسال و سال آینده انجام خواهد شد.
گفتنی است، این تفاهم نامه همکاری ، طی مراسمی به امضای امید صدیقی؛ مدیرکل دفتر بررسی و مقابله با آلودگی های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست و محمود بهمنی؛ رئیس موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور رسید.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code