شنبه یازدهم شهریور 1402 

برگزاری دوره ترویجی استفاده مجدد از آب در استخر های پرورش ماهیان سردآبی و اجرای طرح یاوران تولید در مزارع قزل آلای شهرستان مهاباد

طرح یاوران تولید و کارگاه آموزشی_ ترویجی پرورش ماهی در مزرعه هیاوری شهرستان مهاباد با حضور کارشناس محقق و عضو هیات علمی مرکز تحقیقات آرتمیای کشور انجام شد.
اخبار مهم سایت | بازدید: 271 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات آرتمیای کشور_ ارومیه، در راستای اجرای طرح یاوران تولید و با هدف رفع موانع تولید و ارائه آموزش های لازم در خصوص استفاده بهینه از آب برگشتی جهت ارتقای تولید توسط مسعود صیدگر محقق و عضو هیات علمی مرکز انجام شد. در این رویداد احصاء مشکلات و ارائه راهکارهای ارتقاء مدیریت بهداشتی و تغذیه ای مزرعه پرورش و کباب ماهی قزل آلای رنگین کمان هیاوری جعفر رحیمی با اقدام به اجرای کارگاه آموزشی_ ترویجی پرورش ماهیان سردآبی در سیستم های مدار بسته با حضور جمعی از پرورش دهندگان و کارشناسان پهنه ترویجی شهرستان مهاباد برگزار و اقدام گردید. مطالب ارائه شده در این کارگاه ترویجی شامل: آشنایی با نحوه ورود عوامل بیماری زا به مزارع، اصول کار در سیستم های مدار بسته، بیوفیلتر، برخی از مزایای سیستم های مدار بسته پرورش ماهی و راه کارهای اعمال مدیریت صحیح در مزرعه پرورش ماهی قزل آلای بود.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code