به گزارش روابط عمومی مرکز ملی تحقیقات فرآوری آبزیان_ یونیدو، مدیر کل و معاون منابع انسانی و امور اداری وزارت جهاد کشاورزی، مدیر کل دفتر منابع انسانی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به همراه چند تن از مدیران منابع انسانی و امور اداری سازمان ها و موسسات تابعه وزارت جهاد کشاورزی، با هدف آشنایی با فعالیت ها، تولیدات مشارکتی مرکز با شرکت الماس آدرین پارس، جلب مشارکت برای توسعه فرهنگ آبزی مصرفی، کمک به تقویت و توسعه بازار و همچنین ترویج مصرف تولیدات شرکت در خانواده بزرگ وزارت جهاد کشاورزی از مرکز بازدید کردند.
در نشست آغازین، حافظیه معاون پژوهش و فناوری موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور و جلیلی رئیس مرکز، ضمن اشاره به ارزش های تغذیه ای آبزیان، مطالبی را در خصوص ضرورت توسعه اقتصاد شیلاتی، زنجیره ارزش در بخش های صید و آبزی پروری، بهره برداری صد در صدی از آبزیان و تنوع بخشی فرآورده های شیلاتی را ارائه کردند.
عبودی، مدیر عامل شرکت الماس آدرین پارس نیز توضیحاتی را در مورد اهداف طرح تولید فرآورده های غذایی بر پایه آبزیان، ترویج آبزی مصرف در کشور با توجه به پایین بودن سرانه مصرف آبزیان و انعقاد قراردادهای مشترک با مراکز تحقیقاتی برای تبلیغات و ترویج محصولات شیلاتی ارائه کرد.
در پایان نقطه نظرات مدیران و مهمانان حاضر شنیده شد و مقرر گردید در بحث توسعه بازار در بدنه وزارت جهاد کشاورزی که از جمعیت قابل ملاحظه ای برخوردار است و از فروش و مصرف محصولات حمایت گردد. سپس از خط تولید فرآورده های متنوع شیلاتی شرکت الماس آدرین پارس، فرمولاسیون، بسته بندی محصولات و ماشین آلات مربوط بازدید به عمل آمد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code