به گزارش روابط عمومی انستیتو تحقیقات بین المللی ماهیان خاویاری، برنامه علمی آموزشی با حضور شریف روحانی، قائم مقام، فرزین، مدیر گروه ساختار، تشکیلات و نوسازی اداری موسسه تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد.
در این برنامه قریب به 30 نفر از نخبگان سراسر کشور با گرایش های مرتبط با علوم دامی، شیلات و آبزیان از امکانات و ظرفیت های موجود در انستیتو بازدید کرند.
شریف روحانی با بیان اهمیت صنعت آبزی پروری تاس ماهیان در اقتصاد کشور، از انستیتو تحقیقات بین المللی ماهیان خاویاری به عنوان مراکز پژوهشی برتر کشور در حوزه تحقیقات آبزی پروری یاد کرد که سال ها در عرصه های بین المللی مطرح بوده و به عنوان یکی از رفرنس های تحقیقات خاویاری به شمار می رود.
وی جذب نخبگان در انستیتو را فرصتی مناسب برای بروز ایده های خلاقانه در این حوزه دانست.
 محسنی، معاون پژوهش و فناوری
انستیو ضمن عرض خیر مقدم به نخبگان حاضر در جلسه با اشاره به ارزش غذایی و اقتصادی خاویار و نیز معرفی مراکز معدود پژوهشی خاویاری در سایر نقاط جهان، بخشی از توانمندی ها، دستاورد ها و فعالیت های پژوهشی انجام شده در خصوص ماهیان خاویاری را تشریح کرد.
نخبگان از بخش های آبزی پروری، ژنتیک و بیوتکنولوژی، بهداشت و بیماری ها، بوم شناسی و فیزیولوژی و بیوشیمی بازدید کردند و هر یک از مدیران بخش های مذکور به معرفی فعالیت های پژوهشی در دست اجرا پرداختند و به سوالات و ابهامات بازدیدکنندگان پاسخ گفتند.

انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code