به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور_ چابهار، جلسه عمومی با حضور تمامی کارکنان، به مناسبت تقدیر از همکار بازنشسته و به منظور هماهنگی های بیشتر در اجرای برنامه های پیش رو و تشریح پیشرفت پروژه های مصوب و هماهنگی لازم در راستای تحقق اهداف مؤسسه برگزار شد.
 در این نشست ابتدا رئیس مرکز، اشکان اژدری ضمن عرض خیرمقدم و تقدیر و تشکر از حضور همکار بازنشسته علیرضا رجب پور و خدمات بی شائبه وی در مورد شرایط و پیشرفت پروژه ها و فعالیت های صورت گرفته در امور اداری و مالی پرداخت. در ادامه اژدری علاوه بر تاکید به هم افزایی محققین و نیروهای پشتیبانی در مدیریت پروژهای مصوب و برنامه های پیش رو بیاناتی را ارایه کرد.
 رجب پورعلاوه بر آرزوی موفقیت، تقدیر و تشکر از رئیس مرکز و کارکنان جهت برگزاری جلسه تقدیر، به بیان همکاری، مشارکت و تعامل همکاران در پیشرفت پروژه ها طی گذشت دوره خدمت خود در مرکز اشاره کرد. همچنین سایر کارکنان و اعضای هیئت علمی به موضوعات تخصصی هر بخش و ایده هایی در رفع مشکلات و ارایه برنامه های مربوطه پرداختند. در پایان اژدری با لوح تقدیر از رجب پور به پاس خدمات سی ساله وی به عنوان همکار بازنشسته از طرف مرکز و رئیس مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، تقدیر و تشکر کرد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code