چهارشنبه هشتم آذر 1402 

آمادگی پژوهشکده برای تنظیم برنامه مدون تکثیر و پرورش ماهیان دریایی در فصل پیش رو

در جلسه بررسی پتانسیل ها و توانایی های استان خوزستان در تولید ماهیان دریایی، حسین هوشمند آمادگی پژوهشکده را برای تنظیم برنامه مدون تکثیر و پرورش ماهیان دریایی اعلام کرد.
اخبار مهم سایت | بازدید: 337 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده آبزی پروری آب های جنوب کشور_ اهواز، جلسه ای با حضور وحید معدنی، مديركل دفتر امور ميگو و آبزيان آب شور و شقایق نوروزی رئیس گروه پرورش میگو سازمان شیلات ایران، مرتضی سوری سرپرست اداره کل شیلات خوزستان و حسین هوشمند رئیس پژوهشکده در اداره کل شیلات خوزستان در تاريخ ششم آذر ماه 1402 برگزار شد.
در این جلسه، پتانسیل ها و توانایی های استان خوزستان در تولید ماهیان دریایی و برنامه‌ریزی و رهیافت ها برای تولید بچه ماهی در فصل پیش رو بحث و بررسی شد.
هوشمند از دستیابی به مولدین ماهی باس دریایی آسیایی توسط محققان ایستگاه تحقیقات ماهیان دریایی بندر امام خمینی و واگذاری این محصول فناورانه به بخش خصوصی و تولید موفقیت آمیز بچه ماهی باس دریایی آسیایی در این مراکز سخن گفت، و آمادگی پژوهشکده را برای تنظیم برنامه مدون تکثیر و پرورش ماهیان دریایی اعلام کرد.
در پایان مقرر شد کارگروه تکثیر و پرورش ماهیان دریایی در استان تشکیل و برنامه‌ریزی لازم برای تولید بچه ماهی و واگذاری به قفس‌ها و استخرهای خاکی برگزار شود.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code