سه شنبه بیست و ششم دی 1402 

دیدار رئیس مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان

محمود بهمنی، رئیس مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور در سفر به خوزستان با محمد راضی جلالی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، دیدار کرد.
اخبار مهم سایت | بازدید: 230 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده آبزی پروری جنوب کشور_اهواز، امروز 25 دی ماه سال جاری، محمود بهمنی رئیس و محمود حافظیه معاون پژوهش و فناوری مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، در سفر به خوزستان با محمد راضی جلالی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، دیدار کرد.
این جلسه با حضور مرتضی سوری مدیرکل شیلات خوزستان، حسین هوشمند، سید عبدالصاحب مرتضوی زاده رئیس و معاون پژوهشی پژوهشکده آبزی‌پروری آبهای جنوب کشور، حسینی‌نژاد و مکوندی مدیران معاونت اقتصادی استانداری، برگزار شد.
بهمنی به توانایی ها و دستاوردهای مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور و 13 پژوهشکده و مرکز تابعه اشاره کرد.
وی، پژوهشکده آبزی‌پروری آبهای جنوب کشور را یکی از پژوهشکده های مهم و اثرگذار برشمرد و چالش های احصاء شده در حوزه شیلات و آبزی‌پروری در استان را معرفی نمود.
رئیس مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، مطالعات انجام شده در خصوص معرفی کپور ماهیان هندی، مولد سازی ماهی باس دریایی آسیایی و واگذاری این محصول فناورانه به بخش خصوصی را دو موضوع مهم در استان خواند و از آمادگی مؤسسه و پژوهشکده برای ترسیم نقشه راه و آینده پژوهشی شیلات خوزستان خبر داد.
محمد راضی جلالی ضمن خیرمقدم به رئیس مؤسسه و استقبال از پیشنهادات ارائه شده از سوی وی، خوزستان را استانی مهم در تولید آبزیان برشمرد.
در پایان پس از بررسی موضوعات مطرح شده در جلسه مقرر شد، با حضور پژوهشکده، اداره کل شیلات و معاونت اقتصادی استانداری خوزستان، پیش نویس نقشه راه توسعه شیلات خوزستان تهیه و با حضور نمایندگان مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور نهایی شود.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code