به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات ماهیان سردآبی کشور_ تنکابن، مصطفی شریف روحانی قائم مقام مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، پس از حضور در این مرکز از مراحل پیشرفت فیزیکی عملیات بازسازی سایت های تکثیر و پرورش ماهیان قزل آلا SPF و آزاد دریای کاسپین و روند اجرایی و تحقیقاتی فاز دوم طرح کلان ملی فناوری "تولید انبوه قزل آلای رنگین کمان عاری از عوامل بیماری زای خاص ( SPF )" بازدید کرد و سلطنت نجار لشگری رئیس مرکز، حین بازدید، شرح اقدامات انجام شده را به سمع و نظر وی رساند.
در ادامه، جلسه ای با حضور کارکنان بخش های تحقیقاتی، اداری و پشتیبانی، مالی و برنامه ریزی و بودجه این مرکز در سالن جلسات برگزار شد.
لشگری ضمن عرض خوش آمدگویی و ارائه گزارش کاملی از عملکرد تحقیقاتی، آموزشی، ترویجی، اداری، مالی، عمرانی، حقوقی و جذب اعتبارات به تشریح مطالبات و درخواست ‌های کارکنان مرکز پرداخت. سپس هر یک از کارکنان نظرات، پیشنهادات، انتقادات و درخواست های پژوهشی، اداری، مالی و رفاهی خود را با قائم مقام مؤسسه در میان گذاشتند.
در انتهای جلسه شریف روحانی، ضمن تشکر ویژه از تلاش ها و پیگیری های لشگری در حوزه های مختلف، بر برگزاری جلسات نقد عالمانه، آسیب شناسی در حوزه آبزی پروری سردآبی با حضور نخبگان و ارائه راهکار، تقویت تیم فنی مرکز در خصوص آب برگشتی و تأسیس شرکت های دانش بنیان و تعاونی کارکنان با توجه به دستاوردهای فناورانه و توانمندی های کارکنان مرکز تأکید کرد. در خاتمه بازدید، جلسه مشترکی فی ما بین شریف روحانی، لشگری و ذبیحی (مدیر عامل شرکت تکثیر و پرورش ماهی آزاد دریای کاسپین)، بخش خصوصی تحت پشتیبانی علمی، پژوهشی، آموزشی و ترویجی مرکز تحقیقات ماهیان سردآبی کشور جهت جمع بندی مباحث مرتبط با طرح کلان ملی فناوری "تکثیر مولدین نسل پنجم پرورشی ماهی آزاد دریای کاسپین و تولید ماهی پیش پرواری نسل ششم جهت پرورش در قفس" به منظور ارائه در جلسه حضوری با کارشناسان ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code