شنبه هفنم بهمن 1402 

بازدید از پژوهشکده میگوی کشور-بوشهر

مدیر کل منابع انسانی و نوسازی اداری سازمان تحقیقات،آموزش و ترویج کشاورزی از پژوهشکده میگوی کشور-بوشهر، بازدید کرد.
اخبار مهم سایت | بازدید: 265 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط‌عمومی پژوهشکده میگوی کشور، مدیرکل دفتر منابع انسانی، نوسازی اداری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و سایر همراهان، برای بررسی وضعیت حوزه منابع انسانی جهاد کشاورزی استان به بوشهر سفر کردند.
در بخشی از این سفر، ماشاءاله خشنود مدیرکل، اسماعیل کاظمی معاون دفتر منابع انسانی، نوسازی اداری، فرهاد فرزین معاونت ساختار، تشکیلات و نوسازی اداری دفتر منابع انسانی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و دیگر همراهان، در روزهای سوم و چهارم بهمن 1402 از پژوهشکده میگوی کشور و ایستگاه تحقیقاتی تولید میگوی عاری از بیماری خلیج‌فارس بازدید کردند.
معاونین منابع انسانی سازمان مربوطه در جلسه‌ای مشترک با مدیریت، پرسنل اداره تحقیقات و منابع طبیعی جهاد کشاورزی بوشهر به میزبانی پژوهشکده میگوی کشور شرکت کردند.
در ابتدای جلسه، دشتیان نسب رئیس پژوهشکده میگو، ضمن خوش‌آمد گویی به کلیه حاضرین، به معرفی سابقه تعامل، منافع مشترک پژوهشکده و تحقیقات منابع طبیعی جهاد کشاورزی بوشهر، پرداخت.
سیاح، با اشاره به گزارش مشکلات پرسنلی در منطقه محروم، کمبود نفرات، گزینش‌ها و پست‌ها، گفت: پرسنل، علی‌رغم نقش موثر و کارآمد خود در مجموعه، از منافع مربوطه برخوردار نیستند.
در ادامه جلسه، کلیه پرسنل پشتیبانی و تحقیقاتی، ضمن معرفی خود، سؤالات و مشکلات مرتبط با حوزه منابع انسانی در هر بخش و اداره خود را مطرح کردند.
سوابق شغلی، احکام پرسنلی، تغییر وضعیت‌ها، نیروهای شرکتی، امور رفاهی عمومی کلیه پرسنل، تفاوت شرایط محققین در وزارت علوم و سازمان جهاد کشاورزی، امور شغلی بانوان از جمله حق عائله‌مندی، موارد مرتبط با اعضای هیات علمی، مشکلات محققین غیر هیات علمی محور عمده موضوعات طرح شده در این جلسه بودند.
همچنین تعدادی از پرسنل حاضر در جلسه، ضمن طرح مشکلات موجود، پیشنهادهایی دقیق برای رفع موارد ذکر شده فوق نیز ارائه کردند.
در دومین روز بازدید نیز، خشنود مدیرکل منابع انسانی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، به اتفاق همراهان از ایستگاه تحقیقاتی تولید میگوی عاری از عوامل بیماری‌زا بازدید کرد و با جایگاه ارزشمند آن در تحقیقات شیلاتی و پیشبرد صنعت پرورش میگو، چالش‌ها و اقدامات مربوطه آشنا شدند.
در این دیدار علی‌رغم ثبت چالش‌ها و تأیید محدودیت‌های موجود بر نقش منابع انسانی در این حوزه، تبادل نظر شد.
سرانجام از سوی مدیرکل منابع انسانی سازمان مربوطه بر موارد دقیق، درخواست‌ها در زمان نیازسنجی و فرصت های آتی جذب تاکید شد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code