چهارشنبه یازدهم بهمن 1402 

بازديد مقام معظم رهبري از غرفه سازمان شيلات ايران

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با حضور در نمايشگاه توانمندي‌هاي توليد ايراني كه روز گذشته در حسينيه امام خميني (ره) برپا شده بود از دستاوردهاي كشاورزي بازديد كردند.
اخبار مهم سایت | بازدید: 277 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومي موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، در این نمایشگاه محصولات دانش بنيان از قبيل واكسن، پروبيوتيك، دستگاه نانوحباب ساز، محصولات فرآوري شده از جلبك اسپيرولينا، محصولات غذايي فرآوري شده از آبزيان، خوراك آبزيان، ماكت كشتي پشتيبان قفس، ماكت قفس غوطه‌ور در دريا، ماكت زنجيره ارزش آبزيان و... از مواردي بود كه در اين نمايشگاه ارایه شد.
محمدعلي نيكبخت وزير جهادكشاورزي در اين بازديد با تشريح عملكرد مديريت كلان كشاورزي در دولت سيزدهم، اقدامات و برنامه‌هاي زيرساختي وزارت جهادكشاورزي در دستيابي به امنيت غذايي پايدار بر پايه دانش‌بنيان سازي كشاورزي را به محضر رهبر انقلاب ارايه كرد.
شایان ذکر است؛ حمیدرضا عبودی مدیرعامل شرکت ۲۱ بیضا نیز در این نمایشگاه حضور داشت و به معرفی محصولات شرکت خود پرداخت.
این شرکت، تولید کننده خوراک آبزیان بوده است که به منظور تکمیل زنجیره ارزش افزوده آبزیان، فعالیت دارد.
همچنین یکی از چرخه های مختلف ارزش افزوده آبزیان شرکت ۲۱ بیضا، قرارداد مشارکت با موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور است که انواع آبزیان اعم از ماهی، میگو و ماهیان دریایی را عمل آوری و به بازارهای داخلی و خارجی ارسال می‌کند.
گفتني است؛ در اين نمايشگاه، توليدات داخلي كشور، با محوريت شركت‌هاي دانش‌بنيان و زنجيره تامين توليد در ۴۰ غرفه ارایه شده است.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code