به گزارش روابط عمومی پژوهشکده آبزی پروری آبهای جنوب کشور_ اهواز، رئیس و محققین پژوهشکده، روز 10 و 11 بهمن ماه سال جاری، در دومین همایش بین‌المللی و چهارمین همایش ملی توسعه پایدار دریامحور که توسط دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار شد، حضور داشتند.
در این همایش، اساتیدی از دانشگاه‌ ÇANAKKALE ONSEKİZ MART کشور ترکیه، دانشگاه علوم دریایی بصره، همچنین شخصیت‌های برجسته از کشور و استان حضور داشتند.
گفتنی است این همایش در چهار محور علوم دریایی، اقیانوس، منابع طبیعی، منابع غیرطبیعی دریا و مهندس دریا با ۳۲ زیر عنوان برگزار شد که اعضاء هیات علمی و محققان پژوهشکده به عنوان عضو کمیته علمی در این همایش فعالیت داشتند.
همچنین محققان پژوهشکده، سه مقاله با عناوین «اثرات شیوع کووید-19 بر فعالیت های صیادی در آبهای شمال غربی خلیج فارس-استان خوزستان»، «کاربرد آبهای نامتعارف در آبزی پروری» و «تأثیر حمل و نقل بر میزان عارضه سر قرمزی در میگوی سفید غربی پرورشی»  به صورت سخنرانی ارائه کردند.
در پایان از مقاله «اثرات شیوع کووید -19 بر فعالیت های صیادی در آبهای شمال غربی خلیج فارس-استان خوزستان» با ارائه هوشنگ انصاری به عنوان مقاله برتر تقدیر شد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code