شنبه چهاردهم بهمن 1402 

بازدید از مناطق صیادی

عضو هیات علمی پژوهشکده اکولوژی دریای خزر _ساری، از مناطق صیادی چابهار و کنارک در راستای پروژه ارزیابی اقتصادی-اجتماعی تون ماهیان بازدید کرد.
اخبار مهم سایت | بازدید: 163 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور_ چابهار، در راستای اولویت های شورای راهبردی تحقیقات شیلاتی کشور، عملیات اجرایی پروژه اثرات اقتصادی و اجتماعی صید تون ماهیان در سواحل استان سیستان و بلوچستان، با حضور غلامرضا دریانبرد، عضو هیات علمی پژوهشکده اکولوژی دریای خزر شروع شد.
در ابتدا، جلسه‌ای با حضور اشکان اژدری، رئیس مرکز در دفتر معاونت صید و ماهیگیری اداره کل شیلات استان، همکاران اداره کل و رابط ترویج مرکز برگزار شد.
در ادامه، دریانبرد نسبت به همکاری اداره کل شیلات جهت جمع آوری اطلاعات بر اساس پروپوزال ارائه شده، دستیابی به اهداف مد نظر در این پروژه، کارهای مشابه انجام شده در شمال کشور، استان بوشهر و هرمزگان، گزارشی ارائه داد.
وی در روز های دوم و سوم طبق هماهنگی قبلی نسبت به مصاحبه با مالکین شناور و ناخدا های لنج اقدام و با مدیران شیلات شهرستان کنارک و دشتیاری جلسه ای برگزار کرد و علاوه بر نشست با خالد نیازی، مروج صید با قلاب استان، به همکاری لازم برای اجرای این پروژه تاکید و بررسی اثرات اقتصادی و اجتماعی صید با قلاب را نیز پیشنهاد کرد.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code