یک شنبه پانزدهم بهمن 1402 

بهبود تولیدات کشاورزی با نخبه پروری و فعالیت شركت های دانش بنيان

رئیس جهاد کشاورزی استان گیلان، تصریح کرد: نخبه پروری، افزایش دانش و فعالیت شركت هاي دانش بنيان از عوامل تاثير گذار در بهبود توليدات کشاورزی خواهند بود.
اخبار مهم سایت | بازدید: 132 مرتبه | 0 نظر
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده آبزی پروری آبهای داخلی کشور_انزلی، صالح محمدي رئیس جهاد کشاورزی استان گیلان همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر در جمع نخبگان، شركت هاي دانش بنيان، مراكز تحقيقاتی و پژوهشكده ها و رييس پژوهشكده آبزی پروری آبهاي داخلي، گفت: اهميت دانش و فناوری به عنوان سر لوحه و از اركان توليدات كشاورزی و زمينه ساز تحول در بخش كشاورزی است.
وی ادامه داد: بايد به همه مرز هاي دانش دست پيدا كرد و كشور ما توفيقاتی در حوزه های مختلف زيست فناوری، امنيت غذايی و... داشته است.
محمدی با تاکید بر اینکه: نخبه پروری، افزایش دانش و فعالیت شركت های دانش بنيان از عوامل تاثير گذار در بهبود توليدات کشاورزی خواهند بود، تصریح کرد: این مهم می‌تواند زمینه تحول بیشتر در بخش کشاورزی را فراهم کند.
در ادامه این نشست تخصصی، قليچي از كارگزاران، جهت ارزيابي شركت هاي دانش بنيان، گفت:  از ٤٨٢ شركت دانش بنيان حوزه كشاورزی در كشور حدود ١٥ شركت در استان گيلان به ثبت رسيده است.
وی در ادامه خواستار حمايت بانك ها، معاونت علمی، پارك علم و فناوری و همه دستگاه های مربوطه از اين شركت ها شد و به نكاتی در خصوص نحوه ثبت نام و فعاليت در اين حوزه پرداخت.
گفتنی است؛ تعدادي از نخبگان، مديران شركت های دانش بنيان به بيان ديدگاه هاي خود در جهت تقويت شركت ها و رفع مشكلات پرداختند و خواستار حمايت همه جانبه در این زمینه شدند.
انصراف از پاسخ به کاربر
 
نظرات کاربران پیرامون این مطلب
code